سرمقاله: استیضاح رئیس جمهور…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / یکی از خبرگزاری ها، خبری مربوط به استیضاح رئیس جمهور توسط عده قلیلی از نمایندگان مجلس را منتشر کرد که فقط دارای ۷ امضا بود و احتمالا با ترفندهایی دیگر تا دو برابر هم اضافه شود! چه زیباست سرود وحدت ملی این گروه با برخی از بیگانگان…چه زیباست شعر ناب منافع ملی که آقایان شاه بیت آنند، چه کرشمه‌هایی دارند آقایانی که در دو مقطع مجموع هشت ساله روزه سکوت گرفتند و حتی اخمی هم به معجزه هزاره سوم نکردند چه رسد به استیضاح او…
اگر کمی فقط کمی انصاف داشتیم و بی غرض و مرض نگاهی دقیق، اقتصادی و متخصصانه به آن دوران هشت ساله‌ای که برآیندش را در دولت کنونی می‌بینیم می‌انداختیم بسیاری از رازهای نهفته و اسرار مگوی سیاست بازان را بهتر می‌شناختیم و بهتر تبیین می‌کردیم.
قصد بر برائت و تطهیر دولت کنونی از شعارهای تبلیغاتی دوران نبرد انتخابات ریاست جمهوری نداریم که بی شک چینش مهره‌های دولت و عمل نکردن به قول های طلایی و موج سواری او بر احساسات مردمی که برایش کم نگذاشتند باعث افتادن گره‌هایی بزرگ و محکم بر گره‌های دولت های قبل گردید، اما اینکه چشم ببندیم و دهان بگشاییم نشان از بی سوادی و بی تعقلی کسانی دارد که در جنگی این چنین عریان و مرگبار، سنگینی کفه ترازو را به سوی کسانی سوق می‌دهند که برای مردم ایران توئیت می‌نویسند و کنفرانس لهستان را شکل می‌دهند!!!
راستی ما به کدامین ناکجا آباد ره می‌سپاریم؟ به کدامین بیغوله های سیاسی بازی، دغل اندیشی و ریاکاری سرک می‌کشیم؟! چه کسی به ما اجازه داده است که با یدک کشیدن نام نماینده مردم هر کاری را به نام انقلابیگری چون پتک برسر مردمی که دیگر نای ایستادن ندارند فرود آوریم،…!
شاید برخی آقایان هنوز سقوط در سراشیبی اقتصاد را درک نکرده‌اند و به خیال خام خویش در هاله نور آن دو دولت فخیمه خمیازه‌های خماری می‌کشند…!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*