آخرین خبر :

در دهه فجر؛  ۳ یادواره شهدا در خوسف برگزار می شود

بشیری از اجرای۴۷ برنامه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در سطح شهرستان خوسف خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر سه یادواره شهدا در سطح شهرستان خوسف برگزار می شود.

«محمدعلی بشیری» در گفتگو با خبرنگار  شبستان در خوسف با اشاره به اینکه شعار اصلی مراسم دهه فجر«افتخار به گذشته و امید به آینده» است، اظهار کرد: این شعار محوری و تاثیرگذار است چراکه تمامی دستگاه‌های اداری باید نقش خود را در تحقق این شعار محوری با بیان دستاوردهای عظیم انقلاب به درستی ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه دهه فجر امسال با دهه فاطمیه همزمان شده است، گفت: از ادغام و همزمانی این دو موضوع می توانیم به بحث ولایتمداری برسیم چرا که همراه با ولایت بودن می تواند اثرات و برکات زیادی داشته باشد.

بشیری افزود: باید به دستاوردهای عظیم انقلاب افتخار کنیم چرا که یکی از دستاوردهای نظام جوانان شهیدی هستند که برگ زرینی برای نظام رقم زده اند.

وی از اجرای ۴۷ برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در سطح شهرستان خوسف در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه ها با محوریت توجه و خدمت رسانی به مردم انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف افزود: ویژه برنامه ورود حضرت امام خمینی(ره) در دفتر امام جمعه و سپس با حضور در میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

بشیری دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاورهای انقلاب به مردم دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام دستگاه های اجرایی شهرستان باید با هم همدل و همراه باشند تا بتوانیم اقدامات انجام شده در چهار دهه از انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

وی از اعزام گروه‌های جهادی به محلات ماژان خبر داد و گفت: این گروه های جهادی متشکل از دانشجویان و دانش آموزان در تخصص‌های عمرانی و فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف تصریح کرد: تمرکز بر روی میز خدمت موضوعی است که در دهه فجر با محوریت مصلی نماز جمعه خوسف انجام می شود.

برگزاری سه یادواره شهدا در خوسف

بشیری با بیان اینکه همزمان با دهه فجر سه یادواره شهدا در سطح شهرستان خوسف برگزار می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای بیان آرمان‌های انقلاب در دستور کار است که در مدرسه شهید قهرمان، محله جومیان و بخش ماژان برگزار می شود.

وی برپایی صبحگاه انقلاب، نشست های بصیرتی، ایستگاه صلواتی، جشنواره گروه‌های سرود، همایش دختران انقلاب و سرکشی از خانوده های شهدا را از دیگر برنامه های بسیج در دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین همایش بصیرت فاطمی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور دستگاه های اداری شهرستان از دیگر برنامه هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم آحاد جامعه با حضور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تجدید میثاقی با ارزش های اسلامی و ولایت داشته باشند.

بشیری با بیان اینکه مجموعه بسیج با تمام قوا آمادگی دارد تا برنامه های دشمن را در دهه فجر برهم بزند، خاطرنشان کرد: تلاش های دشمنان با وجود همه هجمه ها به سنگ خواهد خورد چراکه عزت، عظمت و اعتلای نظام به برکت جان فشانی شهدا و مردم همیشه در صحنه به صاحب اصلی انقلاب تحویل داده خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*