حوادث

ریزش کوه در محور گناباد – فردوس

بارش برف و باران سبب ریزش کوه در کیلومتر ۳۰ محور گناباد – فردوس شد.

مسیر فردوس – گناباد به دلیل کوهستانی بودن دارای کوههای متعددی است که ریزش باران و برف  سبب شده کوه به صورت  مستمر ریزش کند.

فوت یک نفر در واژگونی خودرو در سیلاب گزیک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: لحظاتی پیش در پی جاری شدن سیلاب در جاده گزیک و به دلیل بی احتیاطی راننده برای عبور از سیلاب یک نفر غرق شد و دو نفر از سرنشینان مفقود شدند.

ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت: لحظاتی پیش یک خودرو در اثر سهل انگاری راننده وارد آب نمای شهر گزیک شد که در اثر سیلاب جاری شده خودرو واژگون شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در این حادثه سرنشین خانم که فوت کرده است از آب بیرون کشیده شده و تحویل اورژانس داده شد.

وی افزود: دو سرنشین دیگر هنوز پیدا نشدند و نیروهای امدادی در حال جست‌وجوی آنها هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر دادمحکومیت ۱.۴ میلیاردی قاچاقچی سوخت در نهبندان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان‌جنوبی از جریمه یک میلیارد و چهارصد میلیون ریالی عامل قاچاق سوخت خبر داد.

محکومیت ۱.۴ میلیاردی قاچاقچی سوخت در نهبندان

 محمدحسین اشرفی اظهار داشت: با عنایت به گزارش پلیس آگاهی مبنی بر کشف محموله ۱۰هزار لیتر نفت گاز در ایست بازرسی سهل‌آباد نهبندان، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نهبندان ارسال گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی  خراسان‌جنوبی افزود: متهم این پرونده به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و حکم به ضبط محموله مکشوفه و وسایل ارتکاب جرم که شامل دو عدد بشکه ۲۰۰ لیتری و هشت مخزن فلزی بود صادر شد.

 

 

مسدود شدن محور ترانزیتی سربیشه – ماهیرود

جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: محور ترانزیتی سربیشه – ماهیرود در اثر سیلاب و طغیان رودخانه مسدود شد

سرهنگ نیکمرد افزود: محور بیرجند- قاین در محدوده گردنه ثمن شاهی به سمت آرین شهر نیز بارش ها به صورت برف بوده و در بقیه محورهای استان نیز بارش باران ادامه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*