تشکیل مجمع قرآنیان نیمبلوک با حضور ۴۰ نفر از مربیان و فعالان قرآنی

تشکیل مجمع قرآنیان نیمبلوک با حضور ۴۰ نفر از مربیان و فعالان قرآنی

مجمع قرآنیان نیمبلوک با حضور مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امام جمعه و فعالان قرآنی خضری و بخش نیمبلوک تشکیل شد.

 حجت الا سلام مجتبی میری، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی خضری دشت بیاض در این مراسم در جمع قرآنیان بخش نیمبلوک گزارشی را از برنامه ها و فعالیت های قرآنی خضری و بخش نیمبلوک ارائه کرد و اظهار داشت: ۱۱ خانه وموسسه قرآنی در خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک وجود دارد که ۴۸۰ نفر قرآن آموز در ۳۲ کلاس اموزشی با موضوعات مختلف درحال فعالیت و فراگیری قرآن هستند.

در ادامه ایم مراسم حسن سلمانی، مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز طی سخنانی گفت: تشکیل اتاق فکر و کادر متخصص قرآنی از مهم ترین مشکلات اصلی در حوزه قرآنی است.

سلمانی افزود: سال گذشته ۱۲ کارگاه آموزشی در ۱۲نقطه از خراسان جنوبی تشکیل شد که با نظر سنجی انجام شده بازدهی این کارگاهها حدود ۹۸ درصد بود که بازخورد بسیار خوب وقابل قبولی است.

وی با بیان اینکه امسال هم ۶ کارگاه آموزشی سبک زندگی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد افزود: یکی از این کارگاههای سبک زندگی در خضری دشت بیاض است که تا پایان آذرماه با حضور اساتید مجرب از تهران برگزار می‌شود.

در ادامه مجمع قرآنیان بخش نیمبلوک با حضور ۴۰ نفر از مربیان و فعالان قرآنی تشکیل شد و ۸ نفر به‌عنوان اعضای انجمن انتخاب و معرفی شدند.

وی از بیمه مسئولیت مربیان قرآنی درقبال نو آموزان و بیمه تکمیلی در استان خراسان جنوبی برای اولین بار درسطح کشور خبر داد و گفت: این نهاد برای ایجاد مکان و همکاری با ایده وبرنامه مربیان قرآنی آمادگی دارد تا در این زمینه کمک کند و مشکلات این حوزه حل شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*