برگزیدگان هفتمین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی معرفی شدند

 
برگزیدگان هفتمین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی معرفی شدند

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره شعر فجر استان با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در محل سالن استاد راشد محصل بخشداری مرکزی خوسف برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:خوشحالیم که همزمان با آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی در حال برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره شعر فجر استان با هدف اعتلای فرهنگ و هنر اصیل دینی و ملی،کشف استعدادهای جوان و بالندگی گونه های شعر امروز، در شهرستان خوسف هستیم.

وی افزود:مهمترین عرصه ای که بتوان تاثیر متقابل آن را در پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بود ،حوزه ادبیات و بویژه شعر انقلاب است که هماهنگ با جریان آن نقش انکار ناپذیری در روند پیروزی انقلاب داشته است پس لازم است این جشنواره هر سال با قوت بیشتری در استان برگزار شود.

ناصر نبی زاده  از حمایت چاپ گزیده شعر شهرستان های استان خبر داد و یادآور شد: قطعا با هماهنگی،اتحاد و هم گامی هنرمندان می توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه هر شهرستان را در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری ارتقاء بخشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای فرهنگ و هنر اصیل دینی و ملی، کشف استعدادهای جوان و بالندگی گونه های شعر عنوان کرد و افزود: در این جشنواره با موضوع آزاد آقایان سید روح الله فریدونی از بشرویه نفر اول، سید محمود زینلی از درمیان نفر دوم و صفیه قومنجانی از فردوس به عنوان نفر سوم برگزیده شدند.

ناصر نبی زاده با بیان اینکه ده نفر هم بنا به رای هیات داوران شایسته تقدیر شدند، افزود: محمد رضا اسلامی، فاطمه حسینی فر، ام البنین جمالی، آسیه تحویلی، علیرضا قاسمی از بیرجند، مریم میری از نهبندان، سید عباس محسن زاده از بشرویه، سعید ارشادی از سرایان، زهرا سادات انوری و زهرا قرایی از قاین افراد شایسته تقدیر بودند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه همچنین از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان به دلیل ارسال بیش از یک چهارم آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*