برگزاری کارگاه آموزشی تسهیل گری و ایجاد صندوق های خرد محلی در استان خراسان جنوبی

کارگاه آموزشی تسهیلگری صندوق های خرد محلی ویژه کارشناسان مجری صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی با حضور مدیرصندوق کارآفرینی امید استان، قائم مقام ریاست سازمان جهادکشاورزی و معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری جهادکشاورزی برگزار گردید.

هدف از این کارگاه آموزشی توانمندسازی و توان افزایی تسهیلگران و ایجاد صندوق های اعتباری خرد محلی روستایی است که با آموزش و ایجاد بستر مناسب می تواند  نقش موثری در توسعه محلی و کاهش فقر  ایفا نماید.

بیجاری معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی از عملکرد خوب صندوق استان در حمایت از صندوق های خرد محلی در مرحله اول تشکر و قدردانی کرد و افزود امیدواریم در مرحله دوم طرح نیز با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی  بتوانیم گام موثری در این راستا برداریم.

زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز با بیان اینکه رسالت صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کارهای خرد و متوسط با اولویت روستایی و مناطق محروم می باشد افزود: امیدواریم در مرحله دوم این طرح که قرار است ۱۰۰۰ صندوق خرد محلی دیگر در کشور ایجاد گردد، استان خراسان جنوبی به مانند سال های گذشته در این زمینه پیشرو باشد.

شایان ذکر است صندوق کارآفرینی امید استان خراسان جنوبی تاکنون تعداد ۲۶۴ فقره تسهیلات به صندوق های خرد محلی استان به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال پرداخت نموده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*