امام جمعه موقت بیرجند: مرحوم نبی حبیبی همواره در رکاب ولایت بود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ننگ است که برخی مسئولان رفع مشکلات را در گرو مذاکره با غرب می‌دانند گفت: مرحوم نبی حبیبی در طول عمر خود هیچگاه لغزش نداشته و همواره در رکاب ولایت بود.

امام جمعه موقت بیرجند: مرحوم نبی حبیبی همواره در رکاب ولایت بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، شامگاه سه‌شنبه مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه و حزب موتلفه اسلامی در خراسان جنوبی برای گرامیداشت  یاد و خاطره مرحوم  نبی حبیبی در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند در این مراسم با بیان اینکه این  محفل مانند بسیاری از مجالس یادآور مرگ است و به نوعی یادآوری می‌کند که باید همواره به یاد مرگ باشیم و در این راستا راه درست را انتخاب کنیم گفت: باید مراقب باشیم در عملکرد و انتخاب درست دچار غفلت نشویم چون ریشه بسیاری از گرفتاری‌ها غفلت از مرگ است.

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره به شخصیت مرحوم نبی حبیبی افزود: وی فردی متدین، ولایت‌مدار و انقلابی بود و هم در زمان امام خمینی(ره) هم  و در زمان رهبری پیوسته در مسیر انقلاب بود.

وی گفت: یادمان باشد در این دنیا ماندگار نیستیم و باید برای آن دنیا خود توشه برداریم و مرگ از نزدیک به همه ما چشم دوخته است و باید بر توشه تقوا تکیه کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند افزود: امشب گرد هم آمده‌ایم تا ارتحال شخصیتی متدین، انقلابی و ولایتمدار که در این مسیر پایدار، استوار و پیوسته در مسیر انقلاب بود را گرامی بداریم و امیدواریم خدا  به ما توفیق دهد بتوانیم این راه را دنبال کنیم.

مختاری بیان کرد: مرحوم نبی حبیبی عاقبت به خیر شد چون او صادقانه خدمت کرد و در دوره‌‌های مختلف قبل از انقلاب مسئولیت‌های مختلف داشت و  پیوسته در رکاب  ولایت  بود تا اینکه درحالی‌ که در  ایام فاطمیه در منزل خود مجلسی به عشق حضرت زهرا(س) بر پا کرد بعد از  شرکت در مجلس حضرت زهرا  جان  به جان آفرین تسلیم کرد و باید دعا کنیم تا ما هم  با کارنامه درخشان از دنیا برویم  و اگر کسی صادقانه و مخلصانه گام بردارد خدا مرگ این گونه نصیب‌شان می‌کند.

وی اظهار داشت: امام خمینی با حکومت دندان مسلح طاغوت مبارزه کرد و تا پای جان در این مسیر دست بر نداشت و عده‌ای دیگر هم در این چهل سال مقاومت کردند با وجود گلایه از عملکرد برخی مسئولان همچنان صبورانه تا پای جان به پای انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند اظهار داشت: ننگ است برخی مسئولان با منت‌کشی و التماس پیش دشمن رفتار می‌کنند، برخی جریان‌ها و افراد به دنبال سازش با دشمن بوده تا  مشکلات کشور را با گره خوردن با دشمن  برطرفکند اگر ما باورمان این باشد موفقیت نصیب‌مان نمی‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*