اخبار ورزشی

 

زغال‌سنگ طبس بر سکوی نایب‌قهرمانی لیگ دسته یک کشور

رئیس هیأت هندبال خراسان‌جنوبی گفت: نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور به میزبانی استان یزد خوش درخشید و توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

شریعتی افزود: تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی، کیمیاکاشت کردستان، پیشگامان یزد و هیأت هندبال ماهشهر خوزستان در گروه نخست این ماراتن ملی به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیأت هندبال خراسان‌جنوبی گفت: زغال‌سنگ طبس در نخستین بازی خود با نتیجه ۳۳ بر ۳۰ از سد تیم هندبال ماهشهرخوزستان گذشت و سپس در مقابل پیشگامان یزد به تساوی ۳۱ بر ۳۱ رضایت داد.

شریعتی‌فر خاطرنشان کرد: نماینده هندبال خراسان‌جنوبی در رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته یک کشور با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ برابر کیمیاکاشت کردستان به پیروزی رسید و به جمع چهار تیم نهایی لیگ صعود کرد.

وی با بیان اینکه هندبالیست‌های زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی به‌رغم شایستگی در مرحله‌نهایی این ماراتن ملی نتیجه را به میزبان واگذار کردند، یادآور شد: تیم هندبال پیشگامان یزد بر سکوی قهرمانی ایستاد، زغال‌سنگ طبس به نایب‌قهرمانی دست‌یافت و تیم ماهشهر خوزستان سوم شد.

 

 

 

به بهانه آئین تجلیل از کشتی گیران استان در سال ۹۷

سرپرست فدراسیون کشتی به خراسان جنوبی سفر می کند

بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به خراسان جنوبی سفر می کند

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی برای حضور در مجمع سالیانه هیات کشتی و آئین تجلیل از کشتی گیران استان در سال ۹۷، پنجشنبه دوم اسفند مهمان اهالی کشتی خراسان جنوبی خواهد بود.

به گفته عباس سروری رئیس هیات کشتی استان، مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی استان در سال ۹۷ روز پنجشنبه دوم اسفند با حضور سرپرست فدراسیون کشتی، مدیر کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان این عرصه در سالن همایش های ایثار برگزار خواهد شد.

همایش کویرنوردی ورزشکاران صنعت آب و برق کشور در بیرجند برگزار می‌شود

دبیرکمیته امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی از برگزاری همایش کویرنوردی ورزشکاران وزارت نیرو دوم و سوم اسفندماه در خراسان جنوبی خبر داد.

همایش کویرنوردی ورزشکاران صنعت آب و برق کشور در بیرجند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی در گفت‌وگو باخبرنگارتسنیم در بیرجند، اظهار داشت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین یزدان‌پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو و جمعی از مسئولان این وزارتخانه  برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش کویرنوردی ورزشکاران صنعت آب و برق کشور با شعار بهینه سازی مصرف آب و برق دوم و سوم اسفندماه در کویر سه قلعه شهرستان سرایان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

دبیر کمیته امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور ۱۲۰ نفر از ورزشکاران صنعت آب و برق کشور در مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

حسینی به سفر مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: دیداربا مسئولان استانی و حضور در جلسه انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های سفر یزدان پرست در خراسان جنوبی است.

 

 

استقرار میز خدمت در ادارات ورزش جوانان خراسان جنوبی

استقرار میز خدمت در اداره کل ورزش جوانان خراسان جنوبی و ادارات تابعه
براساس دستور العمل دولت جهت ارائه خدمات بهتر به مردم، افزایش اعتماد و رضایت عمومی، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از فساد اداری، میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان استقرار یافت.
مسئول میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ضمن بیان این مطلب گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با فرآیندهای شناسه دار و امورات مربوطه، دریافت مدارک و درخواست های مراجعین، انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان، اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین و هدایت مراجعین با واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط از جمله وظایف اعضای میز خدمت است.
مریم بهدانی افزود: در اجرای این طرح همه خدمات مورد نیاز ارباب رجوع در ادارات بصورت یکجا و متمرکز در دبیرخانه این اداره و توسط مطلع ترین افراد آن، به مردم ارائه می شود.
وی ادامه داد: شعار میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان استان، کاهش زمان رسیدگی به امور مراجعان، تکریم ارباب رجوع، عملکرد مناسب اداری و خدمت رسانی مطلوب می باشد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از پایان رقابت های جام فجر فوتسال خوسف خبر داد.

قهوه چی رافزود: رقابت های فوتسال جام فجر شهرستان خوسف که با حضور ۸ تیم به میزبانی سالن شهید نجفی شهرستان خوسف آغاز شده بود پس از انجام ۱۶ بازی روز گذشته با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم شهید مقری کلاته ملک سکوی اولی ،تیم دهیاری همچ سکوی دومی و تیم دهیاری خرم سکوی سومی را کسب کردند.

 

 

 

 

در آئین بهره برداری از پایگاه قهرمانی و تشریح فرآیند استعدادیابی خراسان جنوبی مطرح شد

پیشینه تاریخی و دانشگاه های نقطه قوت پیشرفت ورزش خراسان جنوبی

پیشینه تاریخی و دانشگاه های خراسان جنوبی نقطه قوت پیشرفت ورزش استان

آئین بهره برداری از پایگاه قهرمانی و تشریح فرآیند استعدادیابی عصر دیروز، در محل پایگاه قهرمانی واقع در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این آئین عنوان داشت: پیشینه تاریخی دانشگاه های خراسان جنوبی، از مزیت های مهم این استان و نقطه قوت پرورش ورزشکاران حضور یافته در تیم ملی بوده و می توان با تکیه بر دانش و علم، فارغ التحصیلان دانشگاه های استان، استعداد یابی را در رشته های مختلف و در سنین پایه انجام داد و با بهره گیری از امکانات مجموعه پایگاه قهرمانی استان افراد مستعد دررشته های مختلف شناسایی و جذب شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*