حوادث

 

 

 

حادثه محور فردوس به دیهوک ۷ مصدوم بر جای گذاشت

 بر اثر سقوط خودروی پراید از پل در محور فردوس – دیهوک ۷ نفر مصدوم شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: صبح روز دوشنبه سواری پراید که از سمت مشهد به سمت یزد در حرکت بود در کیلومتر ۴۰ محور فردوس به سمت دیهوک  از جاده منحرف شد و به داخل پل سقوط کرد که بر اثر آن ۷ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ نیکمرد افزود: مصدومان برای درمان به بیمارستان شهید چمران فردوس منتقل شدند.

وی علت حادثه را خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

 

 

 

یک کشته و دو مصدوم در محور بیرجند _ سربیشه

براثر برخورد سواری پژو با تاکسی در محور بیرجند به سربیشه در دور برگردان روستای بجد یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

 جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: در این حادثه سرنشین تاکسی جان خود را از دست داد و دو نفر هم مصدوم شدند.

سرهنگ نیکمرد افزود: علت حادثه در درست بررسی است.

 

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که با تبلیغ در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به گرفتن فال و نوشتن طلسم می‌کرد، شناسایی و با حکم قضایی دستگیر شد.

رمال اینستاگرام دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با محتوای فالگیری، رمالی و طلسم نویسی مورد شناسایی قرار گرفت و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تبلیغات فریبنده در کانال پیج اینستاگرامی خود و اغفال کاربران، پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آن‌ها با گفتن جملات و اطلاعات معمولی از کاربران، آن‌ها را فریب داده و مدت‌ها با این شگرد کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ مرتضوی هشدار داد: کاربران فضای سایبر همواره باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کسب و کار اینترنتی اعم از کانال، گروه، پروفایل و… می‌بایست در سامانه شامد ثبت گردیده باشد در غیر اینصورت به هیچ عنوان به این صفحات اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری سارقان ۲۸۰ کیلوگرم زعفران خشک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدکاظم تقوی با اعلام خبر بازداشت سارقان زعفران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت محموله زعفران خشک از یک شرکت فرآوری و بسته‌بندی زعفران در شهرستان تربت حیدریه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تحقیقات اولیه پرونده نشان داد که سارقان ۲۸۰ کیلوگرم زعفران خشک را که بر اساس نظر کارشناسان ۴۲ میلیارد ریال برآورد شده، به سرقت برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه مأموران کلانتری ۱۲ تربت حیدریه با توجه به شیوه سرقت مذکور به نقطه‌ای معطوف شد که پلیس، دو کارمند این شرکت را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

تقوی ادامه داد: مأموران پس از تکمیل تحقیقات پرونده و هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و دو متهم پرونده را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند، اعتراف کردند که با طراحی نقشه سرقت، شبانه وارد شرکت شده و ۲۸۰ کیلو زعفران خشک را به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تحویل ۲ متهم پرونده به مراجع قضایی خبر داد.

 

 

سرهنگ لشینی از دستگیری ۲ سارق خبر داد که با پوشش زنانه امول قیمتی منزلی در غرب تهران را سرقت کردند.

سرقت پی اس فور و سرویس طلا توسط خواهرزادهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید لشینی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری، ساعت ۱۲ و نیم ظهر بود که طی تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان یک فقره سرقت از منزل در این محدوده قرار گرفتند و برای انجام تحقیقات به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: بنابر شواهد موجود، ۲ سارق بدون تخریب درب ورودی، وارد منزل شدند و پس از سرقت اموال قیمتی از قبیل ۳ سرویس طلای کامل، یک دستگاه پی اس فور (PS4) و غیره از محل گریختند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد تصریح کرد: در تحقیقات پلیس رد پای یکی از اقوام صاحبخانه قوت گرفت و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، وی را هنگام خارج کردن اموال مسروقه از مخفیگاهش به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته است که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه با همکاری همدستش اقدام به این سرقت کرده است.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه سارق از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، تصریح کرد: سارق ۲۶ ساله پنج شب قبل از سرقت به خانه خاله‌اش به عنوان مهمان رفته بود که در آنجا حدودا نیم ساعت کلید منزل گم شد و همین مسئله موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش شد.

وی افزود: ارزش طلا‌های به سرقت رفته از این منزل ۸۰ میلیون تومان است که تمامی اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*