اگهی استخدام / استخدام مهندس برق الکترونیک در یک شرکت تولیدی/ تمدید مهلت ثبت‌نام استخدام پست بانک/ استخدام کارشناس مامایی، پرستاری و سایر گروهای پیراپزشکی/ آگهی‌های استخدام برق ۲۱ بهمن ۹۷/ آگهی استخدام مددکار اجتماعی خانم، برای شعبات بنیاد کودک در هشت استان

یک شرکت تولیدی فعال در زمینه سیستم‌های الکترونیکی از افراد آشنا با طراحی مدارات الکترونیک دیجیتال، دعوت به همکاری می‌کند.

استخدام مهندس برق الکترونیک در یک شرکت تولیدی معتبر در تهرانبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت تولیدی فعال در زمینه سیستمهای الکترونیکی و روشنایی، مستقر در غرب تهران، جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در غرب استان تهران از افراد متخصص و باتجربه دعوت به همکاری می‌کند.
متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.
آدرس ایمیل: iCV345@gmail.com

تمدید مهلت ثبت‌نام استخدام پست بانک

با توجه به مصادف شدن ثبت‌نام استخدام پست بانک ایران با تعطیلات پایان سال ۱۳۹۴ و ایام نوروز و همچنین لزوم فراهم کردن شرایط ثبت‌نام برای عموم هموطنان واجد شرایط، مهلت شرکت در این مرحله از آزمون استخدامی تا ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۵ تمدید شد.
به گزارش ایسنا، در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار خواهد شد، داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در آزمون استخدامی پست بانک ایران شرکت کنند.
رده‌های شغلی مورد نیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی است و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی (انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس (ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین‌الملل بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی (بازرگانی) است که افراد قبول شده در آزمون کتبی پس از انجام مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی به استخدام پست بانک ایران در می‌آیند.
داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب‌سایت پست بانک ایران مراجعه کنند.
ثبت‌نام از ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۹۴ آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً از طریق وب‌سایت پست بانک ایران اعلام می‌شود.

استخدام کارشناس مامایی، پرستاری و سایر گروهای پیراپزشکی

​یک کلینیک کاشت مو واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

همکار خانم دارای مدرک رشته های مامایی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و ژنتیک محدوده سنی زیر ۳۰ سال
جهت آموزش کاشت مو و استخدام دائم در کلینیک کاشت مو
جهت همکاری و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره اعلام شده تماس حاصل فرموده و یا رزومه خود را به تلگرام این شماره ارسال فرمایید.

تلفن : ۰۹۱۲۱۱۸۰۵۸۸ (تماس-رزومه), ۰۲۱۲۲۲۳۲۳۸۰

آگهی‌های استخدامی برق ۲۱ بهمن ۹۷ (کارشناسی و کاردانی) در بخش‌های مختلف در این قسمت بصورت یکجا جمع آوری شده است. می‌توانید همه را یکجا مشاهده نمایید. امکان تماس یا ارسال رزومه در روز‌های بعد نیز وجود دارد.

از مهندسان دارای پروانه نظام مهندسی، پایه ۱ و ۲ و ۳ و ارشد، جهت همکاری در مهندسان مشاور دعوت بعمل می‌آید.

تلفن: ۳۳۶۴۱۴۷۹,۳۳۶۴۱۴۸۰

مهندس برق، یامهندس شیمی، بدون سابقه کار، نیازمندیم (محدوده شرق تهران)

تلفن: ۰۹۱۹۸۹۰۶۸۲۳

آقای زیر ۳۵ سال، دانشجو یا فارغ التحصیل برق، نیازمندیم حقوق ثابت+بیمه+مزایا

تلفن: ۸۶۰۸۸۷۳۸

مهندس الکترونیک، باسابقه کار در واحد، تحقیق و توسعه، روی سنسور‌های خودرو.

تلفن: gmail.com @ALMACO۱۹۹۳

مهندسین دارای پروانه، سهمیه ۹۷ حقیقی، حقوقی

تلفن: ۰۹۲۱۲۸۳۱۷۶۱ (داخلی ۳۱۱) ۲۲۳۲۹۴۳۰

تکنسین فنی الکترونیک، جهت کار در مرکزخدمات، پس از فروش، نیازمندیم، ارسال رزومه به:

تلفن: ۷۷۷۴۱۱۶۳ job@emlifeco.com

آگهی استخدام مددکار اجتماعی خانم، برای شعبات بنیاد کودک در هشت استان

“بنیاد کودک” جهت تکمیل کادر مددکاری خود در شعبات استان های فارس (شهر لارستان)، یزد (شهر یزد)، اردبیل (شهر اردبیل)، تهران (قرچک ورامین) گیلان (شهر رشت)، کرمانشاه (شهر کرمانشاه)، آذربایجان غربی (شهر مهاباد) و سیستان و بلوچستان (شهر زابل). مددکار اجتماعی خانم استخدام می نماید.

شرایط استخدام:

۱- دارای مدرک دانشگاهی مددکاری اجتماعی

۲- دارای روابط عمومی بالا

۳- مسلط به کامپیوتر

۴- مسلط به گزارش نویسی

۵- حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط

متقاضیان می­توانند رزومه تحصیلی ـ شغلی خود را از طریق نشانی پست الکترونیک job@childf.org ارسال نمایند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*