اخبار ورزشی خراسان جنوبی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده روی جمعی از کارکنان مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) و خانواده محترم آنان در محل بند دره بیرجند برگزار شد.

این همایش که به همت فرماندهی مرکز ومدیریت ورزش جوانان استان برگزار شده بود بیش از هزار نفر شرکت کننده، مسافت سه کیلو متری این مسیر را طی کردند.

 

 

 

 

تیم های برتر مسابقات فوتسال بانوان بیرجند مشخص شدند

در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال بانوان شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این رقابت‌های پنج تیم از ۱۶ تا ۲۰ بهمن‌ماه در سالن شهیدین قاسمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 در پایان مسابقات بانوان فوتبالیست تیم امید بر سکوی قهرمانی بیرجند ایستادند، تیم پیروزی نایب‌قهرمان شد و تیم سی‌گل به مقام سوم دست یافت.

موج‌نو قهرمان والیبال بانوان بیرجند شد

مسابقات والیبال خواهران «جام فجر» یادبود مرحومه طوبی پسندیده شهرستان بیرجند با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه طی ۲۰ بازی از ۱۳ تا ۱۹ بهمن‌ماه در سالن حجاب برگزار شد.

تیم موج‌نو با هنرنمایی نطقی‌مقدم، فرخی‌فر، بشیری‌زاده، فروتن، کلنگی‌خواه، نخعی با مربیگری جوان بر سکوی نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم پدیده شرق با تلاش مهدی‌پور، حسن‌زاده، کهنسال، حیدرزاده، قشقایی، کدخدا و مربیگری فاطمی نایب‌قهرمان مسابقات شد و تیم بارانا با همراهی اکبری، شهابادی، ولایتی‌نسب، ساغری‌گر، شکرابی، علی‌نژاد با مربیگری لاله به مقام سوم رسید.

«بیرجند» نایب‌قهرمان تورنمنت بسکتبال شرق کشور شد

پرونده مسابقات قهرمانی تورنمنت چهارجانبه بسکتبال «جام فجر» شرق کشور در خراسان‌جنوبی با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این رویداد ورزشی بسکتبالیست‌های استان‌های سیستان‌وبلوچستان، تربت‌جام خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی در سالن غدیر شهرستان قاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان نیز تیم بسکتبال زاهدان قهرمان مسابقات تورنمنت «جام فجر» شرق کشور شد، بسکتبالیست‌های بیرجند نایب‌قهرمان شدند و قائنات در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

 

 

دوچرخه سواران خراسان رضوی در راه کویر لوت

۵ دوچرخه سوار مشهدی با شعار دوچرخه به جای ماشین، رکاب زنی به جای دود، مسیر ۳۶۵ کیلومتری نهبندان تا شهداد کرمان را رکاب می زنند.

این دوچرخه سواران سفر خود را از نهبندان آغاز کردند و در مسیر خود از کوه های مریخی نهبندان و روستای دهسلم بازدید می کنند.

 

 

در مجمع سالیانه هیئت اسکواش خراسان جنوبی مطرح شد

خراسان جنوبی توانایی تبدیل به پایگاه اسکواش کشور را دارد

سرپرست: خراسان جنوبی توانایی تبدیل به پایگاه اسکواش کشور را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش اسکواش در خراسان جنوبی دارای استعدادهای خوبی است خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات پدل بین المللی اسکواش در بیرجند می توانیم خراسان جنوبی را به پایگاه اسکواش کشور تبدیل کنیم
سرپرست افزود: هیات ورزشی باید ابتدا آیین نامه های ورزشی را به طور دقیق مطالعه کنند تا بتوانند برنامه هایشان را تدوین و عملیاتی کنند.
وی با بیان اینکه ورزش اسکواش در خراسان جنوبی دارای استعدادهای خوبی است، خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال آینده از هیات های فعال خراسان جنوبی که در سال گذشته فعالیت خوبی داشتند، تجلیل خواهند شد.

سومین کورت پدل اسکواش کشور در بیرجند افتتاح شد

سومین کورت پدل اسکواش کشور در بیرجند افتتاح شد

سومین کورت پدل اسکواش کشور با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور در پارک ظفر بیرجند افتتاح شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با هزینه‌کرد ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات هیأت اسکواش استان احداث شد که برای تکمیل و مسقف‌کردن آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد شد.
کلنگ احداث کورت پدل در نخستین روز از دی‌ماه امسال بر زمین خورد و بعد از دو ماه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چمن مصنوعی روستای بادامک قائن

افتتاح چمن مصنوعی شهرک هاشمیه (روستای بادامک) قائنات

 

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور از مسوولین و مردم  روستای بادامک چمن مصنوعی روستای بادامک(شهرک هاشمیه) افتتاح شد.

این چمن مصنوعی همزمان با هفته دولت در سال ۹۶ کلنگ زنی شده و با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان و مساحت ۳۰۰۰متر مربع به همت اداره ورزش و جوانان قائنات و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای بادامک به بهره برداری رسید.

مسابقات نجات غریق ویژه بانوان در خراسان جنوبی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقات نجات غریق، ویژه بانوان برگزار شد.
این مسابقات به همت هیات نجات غریق استان و با همکاری هیات شهرستان بیرجند، جمعه در محل استخر آزادی خرمشهر در دو ماده ۱۰۰ متر با مانع و ۵۰ متر حمل آدمک برگزار شد.

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ کشوری تکواندو

برگزاری کلاس داوری درجه 3 کشوری تکواندو

کلاس داوری درجه ۳ کیوروگی کشوری، با حضور فاطمه بابایی بی غم لاهیجی، در بیرجند برگزار شد

این کلاس از ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن ماه با شرکت ۴۰ نفر از سراسر کشور در بخش بانوان، در سالن جودو استادیوم آزادی برگزار شد

خراسان جنوبی میزبان اردوی تیم ملی اسکواش

خراسان جنوبی، میزبان اردوهای تیم ملی اسکواش نوجوانان و نونهالان پسر خواهد بود.

 رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در نشست مجمع سالانه هیأت اسکواش استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات بیرجند جونیو، دوره های مربیگری پدل راکتبال ویژه خانم ها و آقایان و دوره داوری اسکواش پدل و راکتبال نیز از دیگر برنامه های فدراسیون اسکواش در بیرجند است که پس از برنامه ریزی و تعیین زمان، برگزار خواهد شد.
سلیمانی افزود: در صورت آماده شدن کورت بین المللی پدل در خراسان جنوبی، مسابقات کشوری و بین المللی اسکواش نیز در این استان برگزار خواهد شد.
رئیس هیأت اسکواش خراسان جنوبی نیز با اشاره به فعال بودن هیأت اسکواش در ۳ شهرستان بیرجند، قاین و طبس گفت: ۹۰ ورزشکار در این هیأتها فعالند و ۳ نفر از آنان که نونهالند، عضو تیم ملی اسکواش نیز هستند.
علی غنی، اعتبار امسال هیأت اسکواش خراسان جنوبی را ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*