اخبار علمی/ریحان برای درمان سنگ کلیه/تاثیر مصرف میوه و سبزیجات در پیشگیری از پیشرفت سرطان سینه/تخم مرغ‌های اصلاح ژنتیک شده؛ نسل تازه دارو‌های طبیعی درمان سرطان/تاثیرات منفی دیابت بر اندام بدن+ اینفوگرافی

ریحان برای درمان سنگ کلیه

برای درمان سنگ کلیه راه‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان این بیماری را درمان کرد؛ یک قاشق چای خوری ریحان و عسل را با هم مخلوط کنید، به مدت پنج تا ۶ ماه، هر روز صبح از این ترکیب استفاده کنید، اگر طعم عسل را دوست ندارید، می‌توانید آب ریحان خالص بنوشید، یا روزانه ۲ یا سه عدد برگ ریحان بجوید، گزینه دیگر این است که چای ریحان بنوشید، پنج یا ۶ عدد برگ ریحان را به مدت ۱۰ دقیقه داخل آب در حال جوش بریزید، سپس یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و بعد ازخنک شدن، آن را بنوشید.

غذایی ساده در درمان سرماخوردگی کودک/قند دیابتی‌ها باید چقدر باشد؟/گیاهی خوشبو برای ریشه کن کردن سنگ کلیه

تاثیر مصرف میوه و سبزیجات در پیشگیری از پیشرفت سرطان سینه

محققان عنوان می کنند رژیم غذایی حاوی میوه و سبزیجات می تواند به توقف گسترش نوع کُشنده سرطان سینه کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مطالعات متعددی نشان داده اند که ویژگی برخی مواد خوراکی می تواند به پیشگیری، مقابله و توقف سرطان و خطرات احتمالی آن کمک کند. این موضوع بر اهمیت رژیم غذایی سالم بخصوص در طول درمان سرطان تاکید دارد.

به گفته تیم تحقیق، محدودکردن مصرف مواد غذایی سرشار از آسپاراژین، از جمله لبنیات، گوشت گوساله، مرغ، تخم مرغ، ماهی، مغزیجات آجیلی، سویا و غلات کامل، و افزایش مصرف میوه و سبزیجات می تواند روند گسترش سرطان سینه را متوقف نماید. آسپاراژین نوعی اسیدآمینه است.

یافته های نشان می دهد محدودکردن اسیدآمینه آسپاراژین بر موش های لابراتواری مبتلا به «سرطان سینه سه گانه منفی» به شکل قابل توجهی موجب کاهش توانایی گسترش سرطان به نقاط دورتر در بدن می شود.

مقاومت به درمان‌های شیمیایی و هزینه‌های کلان تولید این دارو‌ها سبب شده است تا کارشناسان از راهکار‌های طبیعی برای مقابله با سرطان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، کارشناسان با اصلاح ژنتیک در جوجه‌ها نوعی تخم مرغ تولید کرده اند که از آن می‌توان برای مبارزه با بیماری هایی چون سرطان و آرتریت استفاده کرد؛ در این تخم مرغ‌ها نوعی DNA قرار دارد که می‌تواند جایگزین پروتئین از دست رفته در بیماران سرطانی شود.
پروتئین‌های مورد نیاز برای درمان بیماران سرطان اکنون به شکل مصنوعی تولید می‌شوند و دردارو‌های مختلف درمان سرطان به وسیله بیماران مصرف می‌شوند.
تخم مرغ‌های اصلاح ژنتیک شده؛ نسل تازه دارو‌های طبیعی درمان سرطان
تولید پروتئین به وسیله تخم مرغ قیمتی صد برابر ارزان‌تر نسبت به نمونه‌های مشابه خواهد داشت؛ تنها سه تخم مرغ برای تولید میزان کافی تولید پروتئین کافی است.
مطالعه دانشمندان نشان داده است اصلاح DNA جوجه‌ها می‌تواند سبب تولید پروتئین‌هایی در تخم مرغ شود که اغلب در بدن بیماران سرطانی وجود ندارد.

بیماری دیابت تاثیر منفی بر اعصاب و عروق قلبی دارد و سبب ضخیم شدن رگ‌های خونی می‌شود.

تاثیر منفی بیماری دیابت بر اعضای بدن+ اینفوگرافی //شنبهبه گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بیماری دیابت یک عارضه مزمن است که به صورت ارثی یا اکتسابی در فرد ایجاد می‌شود، در این بیماری توانایی تولید هورمون انسولین در بدن از بین می‌رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد این نارسایی باعث افزایش غلظت گلوکز خون و بالا رفتن میزان قند خون می‌شود.

دیابت بر عملکرد کلیه‌ها تأثیر منفی دارد و سبب نارسایی این عضو می‌شود؛افراد به دلیل تشخیص دیرهنگام دیابت نوع ۲ دچار عوارض کلیوی می‌شوند.

به علت بالا بودن میزان قند خون در عارضه دیابت، عصب به طور مستقیم آسیب می‌بیند، دیابت نوع ۲ باعث اختلال در خون رسانی به اعصاب و آسیب به این عضو می‌شود.

دیابت تأثیر بسیار بدی بر قلب و عروق دارد، با کنترل نکردن قند خون در طول زمان دیواره عروق خونی ضخیم و همین مسئله باعث اختلال در خون رسانی به قلب، مغز و سایر اعضای بدن می‌شود، افراد مبتلا به دیابت، ۴ برابر بیشتر از افراد عادی بر اثر عارضه‌ قلبی جان خود را از دست می‌دهند.

دیابت تأثیر منفی بر چشم‌ها و بینایی دارد به طوری که باعث آسیب جدی به عروق خونی چشم می‌شود، در نهایت بیماری دیابت می‌تواند فرد بیمار را نابینا کند؛در کشوری مانند آمریکا دیابت عامل ۱۲ تا ۲۴ هزار مورد کوری در سال می‌شود.

تاثیر منفی بیماری دیابت بر اعضای بدن+ اینفوگرافی //شنبه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*