اخبار علمی/تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر با سیب سبز/۱۱ آنتی بیوتیک‌ طبیعی را بشناسید+ اینفوگرافی/سازمان غذا و دارو آمریکا توصیه می کند؛ نحوه نگهداری ایمن غذاها در یخچال/درمان گیاهی و طبیعی برای تسکین درد دندان

تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر با سیب سبز

سیب سبز میوه‌ای سرشار از خاصیت است که از مهم‌ترین آن می‌توان به ماده کوئرستین اشاره کرد؛ خوب است بدانید کوئرستین احتمال پیشرفت اختلالات اعصاب مثل آلزایمر و پارکینسون را کاهش می‌دهد،  همچنین این ماده قادر است بهتر از ویتامین ث در برابر تنش اکسیداتیو، از اعصاب محافظت کند و به بهبود عملکرد حافظه کمک می‌کند و به تبع در پیشگیری از آلزایمر و پاریکنسون موثر است.

تسکین درد دندان با راهکاری دم دستی/ از چه زمانی می‌توان نوزاد را روی شکم خواباند؟/ سلامتی دستگاه گوارش‌تان را با این گیاه تضمین کنید

۱۱ آنتی بیوتیک‌ طبیعی را بشناسید+ اینفوگرافی

نحوه نگهداری ایمن غذاها در یخچال

نگهداری موادغذایی در یخچال می تواند به حفظ سلامت خوراکی ها در مقابل میکروب ها و پیشگیری از بیماری های ناشی از موادغذایی کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان غذا و دارو آمریکا نکات زیر را برای نگهداری مواد خوراکی در یخچال توصیه می کند:

– مواد خوراکی مارینه شده را به جای نگهداری در دمای محیط، در یخچال نگهداری کنید. باکتری ها به سرعت در دمای محیط تکثیر می شوند.

– بطور مرتب یخچال را تمیز کنید و مواد ریخته شده در یخچال را فورا پاک کنید تا رشد باکتری ها کاهش یابد.

– از چکه کردن آب گوشت در یخچال جلوگیری نمایید که می تواند امکان پخش میکروب ها را به غذاها فراهم سازد.

– مواد خوراکی در یخچال را با درپوش بپوشانید.

– هر روز مواد خوراکی فاسدشدنی در یخچال را چک کنید.

– تخم مرغ ها را در ظرفی در خود یخچال به جای درب آن نگهداری کنید، چراکه دما در قسمت درب یخچال بیشتر است.

– همواره تاریخ انقضاء مواد خوراکی را چک کنید.

– در صورت تغییر ظاهر مواد خوراکی یا گذشت تاریخ انقضاء آن، ماده خوراکی را دور اندازید.

درمان گیاهی و طبیعی برای تسکین درد دندان

نعناع تند به عنوان یک کشنده درد، برای دندان‌های عقل محسوب می‌شود؛ برگ آن خاصیت بیهوشی و بی حسی برای محدود کردن درد دارد، همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است که از عفونت جلوگیری می‌کند، برای استفاده از این گیاه می‌توانید یک توپ پنبه‌ای را در عصاره نعناع قرار دهید و آن را به آرامی در ناحیه آسیب دیده اعمال کنید، مزیت‌های اضافی با نعناع تند این است که دارای عطر و بوی تازه است و می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای دهان را تازه کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*