آخرین خبر :

اخبار علمی/از کودکان قول نگیرید /درمان آبریزش بینی /درمانی برای دندان درد/مزه زبان شما نشانه چیست؟ /رایحه درمانی/تسکین درد‌های کولیکی نوزاد با دانه رازیانه

از کودکان قول نگیرید 

کودکان زیر ۶ سال مفهوم قول دادن را نمی فهمند؛ بارها برای انجام یا انجام ندادن کاری از آنها قول می‌گیرید اما کودک مجدداً همان کارها را تکرار می‌کند،  فرزندتان معنی قول دادن را نمی‌فهمد ولی وقتی با گفتن این کلمه خنده بر لبان شما می‌آید به شما قول می‌دهد. 

او حافظه کوتاه مدتی دارد و فراموش می‌کند و هرگز نمیفهمد چرا از او عصبانی شده‌اید؛  کودک نه قول دادن را می‌فهمد نه معذرت خواستن را، اما وقتی می‌بیند بعد از انجام کار نادرستی با گفتن معذرت میخواهم اخم‌هایتان باز می‌شود، دائم معذرت خواهی می‌کند.

///

درمان آبریزش بینی 

با شروع فصل سرما بسیاری از افراد دچار  مشکلات زیادی از جمله سرماخوردگی و آبریزش بینی می‌شوند که راهکارهای زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد،  یکی از کارها استفاده از میوه‌جات است،  مصرف میوه خام بِه شیرین و تازه موجب جلوگیری از آبریزش بینی می‌شود، همچنین مصرف دمکرده بابونه و یا دمکرده مرزنجوش آبریزش بینی را درمان می‌کند.

///

درمانی برای دندان درد

بسیاری از افراد دچار دندان درد می‌شوند که علت‌های مختلفی دارد،  راهکارهای زیادی برای رفع این دندان درد وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان درد دندان را کاهش داد؛  چکاندن چند قطره گلاب روی دندان پوسیده، درد دندان را تسکین می‌دهد،  در طب سنتی گلاب به عنوان گرمی شناخته می‌شود که Ph خون را به سمت قلیایی می‌برد.

///

مزه زبان شما نشانه چیست؟ 

محققان طب سنتی معتقدند تغییر مزه زبان نشانه بیماری در بدن است که با شناخت آنها می‌توان بیماری‌ها را درمان کرد؛  زیادشدن بلغم باعث ترشی و سفیدی دهان،  زیادشدن سودا باعث شوری و سیاهی دهان،  زیادشدن صفرا باعث تلخی و زردی دهان و زیادشدن خون باعث شیرینی و قرمزی دهان می‌شود.

///

رایحه درمانی

بسیاری از رایحه‌ها باعث بهبود بیماری می‌شود که اگر آنها را بشناسید می‌توانید بیماری خود را درمان کنید؛  دارچین باعث افزایش حافظه و تمرکز،  گل یاس سبب دورکردن غم وافکارناشی از افسردگی،  چمن تازه باعث جلوگیری از بروز آلزایمر، محرک شادی ونشاط و اسطوخودوس سبب رفع اختلالات خواب وآرام شدن ذهن و جسم می‌شود. 

///

تسکین درد‌های کولیکی نوزاد با دانه رازیانه

دانه رازیانه حاوی استروژن است که موجب افزایش شیر مادر می‌شود؛ دانه رازیانه راحت الهضم است و موجب تسکین درد‌های کولیکی و دلپیچه نوزاد می‌شود، مصرف چای رازیانه موجب کاهش وزن و برگشت سریعتر به وزن قبل بارداری می‌شود، این دانه را می‌توان همراه با ادویه‌های دیگر به سبزیجات و سایر غذا‌ها اضافه کرد، همچنین می‌توان آن را به چای خود اضافه کرده و یا چند دانه از آن را با شیر جوشانده و نوشیدنی آن را مصرف کنید. چند دانه رازیانه را نیز پس از هر وعده غذایی می‌توان در دهان قرار داد.

راهی ساده  برای دستیابی به زندگی طولانی‌/علت زوال عقل چیست؟/خوراکی دم دستی برای تسکین درد‌های کولیکی نوزاد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*