رقابت ورزشکاران خراسان‌جنوبی در دوی ماراتن کشور
ورزشکاران خراسان‌جنوبی در دوی ماراتن کشوری بانوان و آقایان جزیزه هرمز هماورد برترین‌های ایران می‌شوند

در این رویداد ملی قریب‌بر ۱۵۰ دونده کشور از ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه جاری به میزبانی استان هرمزگان در جزیره هرمز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ابوالفضل براتی، جواد شاه‌زهی به سرپرستی و مربیگری علیرضا چاجی و هاجر راضی به مربیگری سمیه شخمگر به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در دوی ماراتن و نیمه ماراتن قهرمانی کشور حضور دارند.

 

 

پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی کارکنان دولت شهرستان طبس گرامیداشت سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس با قهرمانی تیم اداره ورزش و جوانان بسته شد.

در این دوره از رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار شد تیم‌های مخابرات و راهداری دیهوک عناوین دوم و سوم و تیم شبکه بهداشت و درمان عنوان کاپ اخلاق را کسب کردند.

 

 

 

 

 

با حضور ۲۲تیم

مسابقات فوتسال مدارس بیرجند آغاز شد

مسوول انجمن فوتبال مدارس شهرستان بیرجند گفت: مسابقات فوتسال پسران مقطع متوسطه اول شهرستان بیرجند با حضور ۲۲تیم در استادیم ورزشی شهید شهپر آغاز شد.

حسین طالبی افزود: این مسابقات به صورت دورهای و حذفی در ۶ گروه برگزار می شود و در پایان تیم منتخب به مسابقات قهرمانی آموزشگاههای خراسان جنوبی اعزام خواهد شد

 

 

 

 

 

سرهنگ رحیمی فرمانده ی انتظامی نهبندان گفت :  گروه دوچرخه سواران یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) در قالب طرح ۴۰ بهار امروز وارد نهبندان شدند.

وی با بیان اینکه  تور دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا  از ۲۵ آذر ماه امسال حرکت خود را از حرم مطهر امام خمینی (ره) با هدف تجدید بیعت با آرمان های رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر آغاز کردند  و قرار است هشت هزار کیلومتر مسیر مرزی کشور را پیمایش کند افزود:  این دوچرخه سواران مسیر باقی مانده را حداکثر تا  ۲۷ روز آینده طی می کنند و در روز ۲۲ بهمن با حضور در میدان آزادی تهران در راهپیمایی آن روز و جشن چهل سالگی انقلاب شرکت می کنند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه  در بدو ورود به هر استان تیم منتخب یگان های ویژه ناجا و قهرمانان ملی در رشته دوچرخه سواری آن استان به تعداد ۲۰ نفر این تور را همراهی می کنند گفت: مقصد بعدی این تور پس از نهبندان  مشهد مقدس است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*