آخرین خبر :

کمترین پروژه های سطح کشور متعلق به خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی از شهرستان نهبندان به عنوان پیشانی توسعه معدنی استان یاد کرد و گفت: کمترین پروژه های سطح کشور متعلق به خراسان جنوبی است و بودجه ناچیز استان را باید بر اساس اولویت ها تخصیص دهیم.

کمترین پروژه های سطح کشور متعلق به خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در  مراسم  نماز عبادی ، سیاسی جمعه نهبندان اظهار داشت: فرآوری محصولات معدنی باید در شهرستان نهبندان صورت بگیرد؛ تا مشکل اشتغال و بیکاری مردم رفع شود.

وی  با بیان اینکه در ۴۰ ساله گذشته، نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی در این شهرستان انجام داده است، بیان کرد: وجود خشکسالی، مشکلات بیکاری، معیشتی برای مردم این شهرستان ایجاد کرده است که در یک زمان بندی مشخص و با بسیج کردن امکانات استانی و ملی مشکلات مردم را به ویژه روستائیان حل کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جذب اعتبارات ملی از طریق وزارت خانه ها، یکی از اولویت های کاری مدیران است، خاطرنشان کرد: مدیران حتما تلاش کنند در راستای جذب اعتبارات ملی، حضور وزار و معاونین آنها در استان را فراهم کنند تا در تکمیل پروژه های استانی موثر باشد.

وی با بیان اینکه مسئولیت پیگیری مسائل شهرستانی به معاونان واگذار شده است، افزود: پایه بودجه ای استان ضعیف دیده شده و باید به دنبال اعتبارات ملی باشیم.

استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه کمترین پروژه های سطح کشور متعلق به خراسان جنوبی است، یادآورشد: بودجه ناچیز استان را باید بر اساس اولویت ها تخصیص دهیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*