آخرین خبر :

معاون استاندار خبر داد: مسوولیت پیگیری مشکلات شهرستان های به معاونین استاندار واگذار می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با دستور استاندار شهرستان ها بین معاونان تقسیم خواهد شد و مسئولیت هر شهرستان با یکی از معاونان استانداری و با تیم ثابتی واگذار می شود.

 سید مجتبی علوی مقدم در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نهبندان اظهار داشت: همانا در کنار نگاه عالمانه مقام معظم رهبری به این خطه، مدیران اجرایی دولت هم توجه ویژه ای به این نقطه دارند که گواه این مدعا شروع فعالیت های بازدیدی استاندار جدید از شهرستانهای استان از شهرستان نهبندان است و علت آن به جهت مشکلات این شهرستان و توجهی که مقام معظم رهبری به این نقطه داشتند و برای اجرایی کردن فرمایشات ایشان قدم های موثر و کاربردی تری باید برداشته شود.
وی تصریح کرد: هدف از این سفرها، یکی حضور استاندار و دیگری اینکه این سفرها، سفرهایی با برنامه، کاربردی و نتیجه گرا باشد که این خود نشان دهنده این است استاندار دنبال این است، وقت ها هدر نرود و فرصت ها درست مدیریت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: استاندار در سفرهایی که به شهرستان خواهند داشت دیدارهایی را با نخبگان، ائمه جمعه، معتمدین محلی، مسئولان و ذی نفوذ در شهرستان انجام خواهند داد و با مشکلات شهرستان آشنا خواهند شد و آشنایی و حضور دقیق در شهرستان صورت می گیرد که بتوان سال ۹۸ با دید باز و آشنایی کامل راجع به مشکلات و تخصیص اعتبارات تصمیم گرفته شود.
وی ادامه داد: نگاه بر این است که اولویت حل مشکلات اقتصادی مردم مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد است و در حوزه شهری و روستایی موضوعات بسیاری است که نسبت به حل و فصل آن اقدام باید کرد؛ جذب سرمایه گذار، جذب اعتبارات، حل مشکلات مربوط به حوزه جذب و مردم ما کمترین مشکلات را دارا هستند و اختلافاتی را که در این حوزه ها است باید حل شود و کار پیش رود.
فرماندار نهبندان نیز در این نشست گفت: محور سفر استاندار به شهرستان ها از جمله نهبندان ایجاد هم افزایی و افزایش تعامل بین دستگاه های اجرایی با یکدیگر در راستای رفع مشکلات مردم است.
ماشاءاله کریمان خراسانی با بیان اینکه گزارش مبسوط و کاملی از مشکلات احصا شده شهرستان با همفکری مدیران و نخبگان نهبندان تدوین شده است اظهار امیدواری کرد: حضور استاندار در شهرستان منشا خیر و برکت باشد.
نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نهبندان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار نهبندان، مدیران کل ستادی استانداری و تعدادی از مدیران شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*