آخرین خبر :

چهارمین جشنواره استانی شعر طنز در نهبندان برگزار می شود

چهارمین جشنواره استانی شعر طنز در نهبندان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان،از برگزاری چهارمین جشنواره استانی شعر طنز دراسفند ماه سالجاری در شهرستان نهبندان خبر داد.

حسین هاشمی با اعلام این خبر گفت:این جشنواره با هدف ایجاد فضای سالم و رقابتی،کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر و طنز پردازان استان برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که شرکت در این جشنواره برای عموم افراد در تمامی گروههای سنی آزاد است گفت:برای شرکت در این جشنواره علاقه مندان می توانند در تمامی قالب های شعری، تا پنج اثر را از طریق پست الکترونیکی ershad.eslami٩١@yahoo.com و یا به صورت تایپ شده روی یک کاغذبه دبیرخانه به نشانی نهبندان، خیابان شهداء٢٢ ارسال کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان  در ادامه با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ١ بهمن ماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند بیان داشت: داوری آثار ١٠الی ١۵ بهمن ماه و اختتامیه آن ١۶ اسفندماه سالجاری خواهد بود.وی از جوایز جشنواره مذکور به نفر اول لوح تقدیر و مبلغ٧ میلیون ریال نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال خبر داد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*