آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

 

در مسابقات قهرمانی زورخانه‌ای کشور
باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی بر سکوی سوم تیمی رقابت‌ها ایستادند
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی تیمی زورخانه‌ای و هنرهای فردی «جام پایداری» پیشکسوتان کشور باستانی کاران استان در رشت مدال برنز تیمی رقابت‌ها را بدست آوردند.

مهدی قمری  افزود: این ماراتن ملی با شرکت ۳۶۰ ورزشکار رده‌های سنی (۳۵ تا ۵۴، ۴۶ تا ۵۵، ۵۶ تا ۶۵) به میزبانی استان گیلان در سالن ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امیر حسینی‌مقدم مدال برنز رشته سنگ رده سنی ۳۵ تا ۴۵ این رویداد ملی ورزشی را به گردن آویخت و محمدرضا سعدی‌زاده با کسب نشان نقره جایگاه نایب قهرمانی رشته چرخ‌تیز رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال مسابقات را به دست آورد.

به گزارش فارس قمری یادآور شد: علیرضا مؤمن مدال برنز رشته سنگ هنرهای فردی رده سنی ۴۶ تا ۵۵ سال مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور را تصاحب کرد و محمد سعدی‌زاده نشان رشته چرخ‌چمنی رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال این ماراتن را به سینه آویخت.

وی خاطرنشان کرد: باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی در مسابقات تیمی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال «جام پایداری» پیشکسوتان کشور با اقتدار بر سکوی سوم تیمی رقابت‌ها قرار گرفت، تیم‌ گیلان به مقام قهرمانی دست یافت و خراسان‌رضوی نیز رتبه دوم را بدست آورد.

این مقام مسؤول متذکر شد: غلامرضا کبودی، علی مؤمن، سیدرسول اصغری، حسین زحمتکش، هادی جانی، بهروز شاهی، حسین افلاکی، ناصر کهن، مرتضی طحان، حسین هادیانی، جواد فوایدی، محمدرضا سعدی‌زاده، مجید نصرآبادی، جواد یعقوبی، سیدمحمد حسینی، حسین صولتی، محمدرضا رضایی، امید حسینی‌مقدم و محمد حضرتی با سرپرستی علی دستگردی و مربیگری رضا آفتابی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی تیمی زورخانه و هنرهای فردی پیشکسوتان جام پایداری گرامیداشت چهلمین بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی هماورد برترین‌های ایران شدند.

 

 

 

 

واگذاری اماکن ورزشی طبس به هیاتهای ورزشی

رییس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: در راستای اجرای آیین نامه ماده الحاق ۲ (ماده ۸۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت کلیه اماکن ورزشی شهرستان طبس به هیاتهای ورزشی شهرستان واگذار می شود.

حسین قدیمی افزود: به منظور توانمندسازی هیاتهای ورزشی و بهره مندی بیشتر هیاتهای ورزشی از اماکن ورزشی و کاهش تصدی گری دولت بر اماکن، کلیه فضاهای ورزشی شهرستان اعم از اماکن موجود در طبس و بخشهای تابعه به هیاتهای فعال شهرستان واگذار خواهد شد. این قرارداد بر اساس اصلاحات صورت گرفته در آیین نامه ابلاغی به مدت سه سال با نظارت اداره ورزش و جوانان تنظیم خواهد شد و به نوعی تصدی گری این اداره بر اماکن ورزشی کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با تسهیل شرایط بتوان در قالب ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اماکن ورزشی نیمه ساز و نیاز تعمیرات من جمله استخر فجر که نیاز مبرمی به انجام تعمیرات اساسی دارد از طریق ظرفیتهای بودجه ای تعریف شده به بخش خصوصی واگذار گردد.

 

 

دبستان رودکی قهرمان مسابقات فوتسال بیرجند شد

مسوول انجمن فوتسال مدارس بیرجند گفت: مسابقات فوتسال مقطع ابتدایی بیرجند بزرگداشت پیشکسوتان تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند با حضور ۳۴تیم برگزار شد

حسین طالبی افزود: در پایان این مسابقات پس از سه هفته رقابت نفس گیر؛تیم مدرسه رودکی قهرمان مسابقات شد و تیم های ابن سینا وثامن الائمه مقام های نایب قهرمانی وسوم را از آن خود کردند و تیم دبستان شاهد قهرمان اخلاق مسابقات شد.

 

 

 

 مسابقات Pes خراسان جنوبی پایان یافت

🔸 مسابقات Pes2019 انتخابی تیم خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد. در این دوره از مسابقات که با هدف تعیین دو نفر برتر استان و اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی Pes2019 ایران به میزبانی گیم‌نت جزیره برگزار شد؛ سجاد_زمانی از شهرستان طبس به مقام قهرمانی و ابوالفضل گنجی‌فرد از بیرجند به مقام دوم دست یافتند.

 

 

ورزشکار خراسان جنوبی مقام سوم مسابقات پینگ پنگ قراگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا را کسب کرد
مجتبی اکبری پینگ پنگ باز استان خراسان جنوبی در مسابقات انفرادی قهرمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(آجا) که به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

این مسابقات در قسمت انفرادی با حضور ۳۲ بازیکن برگزار و آقایان میثم غلامی از منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان اول،حسن رحیمی از فرماندهی آماد و پشتیبانی تهران مقام دوم،مجتبی اکبری از منطقه پدافند هوایی شرق بیرجند و سجاد تشکینی از فرماندهی آموزش های تخصصی تهران مشترکاً سوم شدند.
در بخش دوبل این مسابقات که با حضور ۱۶ تیم برگزار شد آقایان میثم غلامی و محمد کریمی از منطقه پدافند هوایی جنوب مقام اول،حسن رحیمی و سجاد تشکینی از تهران مقام دوم،مجتبی اکبری از منطقه شرق بیرجندنوالدین خانی از منطقه شمال غرب تبریز مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*