هشتک چله افتخار توییت نخست کشوری شد

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: هشتک چله افتخار روز گذشته (چهارشنبه) در آستانه ۹ دی به عنوان توییت نخست کشوری انتخاب شد.

به گزارش ایرنا سجاد رضایی روز پنجشنبه در دیدار فعالان بسیجی فضای مجازی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این مهم توان فرزندان بسیجی این خطه را می رساند که با کمترین نیرو بیشترین بازدهی را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه ۱۸۰ هزار پست انقلابی از ابتدای امسال در اینستاگرام بارگیری شده است گفت: ۹ هزار پست مربوط به اجلاسیه ۲ هزار شهید خراسان جنوبی است.
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: در تلگرام هم بسیجیان فعال هستند به طوری که در فعالیت های کشوری بیش از ۲۰۰ هزار بازدید صورت گرفته و در اجلاسیه شهدا ۵۰ پست اختصاصی ۱۰ هزار بازدید را به دنبال داشته است.
وی افزود: با توجه به تغییر مسیر دشمن از جنگ سخت به نرم، در برابر جنگ تمام عیار رسانه ای آماده ایم و با رویکردهای شبکه سازی، جریان سازی، هم افزایی و هم پوشانی را پیش خواهیم رفت.
رضایی گفت: مقابل جریان سازی دشمن در سازمان بسیج برنامه های دقیقی در بحث شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییتر و دیگر فضاها انجام شده و فعالان بسیج، جهادی اقدام می کنند.
وی ادامه داد: در معاونت های مختلف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اقدامات جدی در حوزه فضای مجازی صورت گرفته و امروز فعالان بسیجی فضای مجازی به طور مستقیم در شبکه های مجازی ورود کرده اند.
وی با بیان اینکه ابتدای امسال بیشترین ترند توییتر را منافقین در دست داشتند گفت: هشتک هایی همچون تابستان داغ، براندازی، اعتراض سراسری در صدر ترند توییتر قرار می گرفت.
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: پس از گذشت کمتر از یک سال با همین نیروی کم توانستیم از گروه هزار و ۵۰۰ نفره منافقین در توییتر عبور کنیم به طوری که در حال حاضر بیشترین ترندها در توییتر مربوط به محتواهای تولید شده توسط فعالان بسیج است.
وی افزود: در این عملیات بیش از ۷۵ هزار پست انقلابی در فضای مجازی منتشر و فقط در اجلاسیه نهایی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی هفت هزار توییت انقلابی بارگیری شد.
رضایی بیان کرد: یکهزار و ۷۰۰ اثر گرافیکی، عکس، فیلم و کلیپ از ابتدای امسال در مرکز اختصاصی تولید و نشر انقلاب اسلامی تولید شده و ۲ اثر اندروید هم به زودی رونمایی خواهد شد.
وی گفت: کلاس های مختلفی برای ارتقای سواد رسانه ای در قالب سه هزار نفر ساعت برگزار شده است که به زودی دوره تربیت مربی را هم در استان برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*