نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: خدمت به محرومین یک امر مکتبی است/ هویت افراد در خدمت به مردم تعریف می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی روستائیان را انسان‌های شریف و دارای فرهنگ غنی دانست و گفت: خدمت به روستائیان و مردم مناطق محروم یک کار فیزیکی نیست بلکه یک امر مکتبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم خراسان‌جنوبی خطاب به دست‌اندرکاران این قرارگاه  اظهار داشت: همه آنچه را که در امور جسمانی و رفع نیازهای مادی محرومین انجام می‌دهید مقدماتی است که وقتی انسان برای خدا و در راه خدا انجام دهد به او کمالاتی اعطا می‌شود.

وی افزود: هر وقت در قبال گرما، سرما و صحنه‌های ناراحت‌کننده خسته شدید حواستان جمع باشد که این تمرین کار بهشتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به خدمت‌رسانی جوانان انقلابی و بسیجی به روستاها و مناطق محروم کشور در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مطرح کرد: بعد از جذب این جوانان در نهادهای مختلف ورود به روستاها جهت خدمت‌رسانی شدت گرفت.

خدمت به محرومین یک امر مکتبی است

عبادی روستائیان را انسان‌های شریف و دارای فرهنگ غنی دانست و بیان داشت: خدمت به روستائیان و مردم مناطق محروم یک کار فیزیکی نیست بلکه یک امر مکتبی است.

وی اعلام کرد: زمانی که بعضی از افراد رفاه‌زده، علم‌زده و سیاست‌زده می‌شوند و به نحوی از قطار انقلاب پیاده می‌شوند این جهادگران هستند که در مسیر این مکتب حرکت می‌کنند.

قیافه و پول دردی دوا نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اعلام کرد: شخصیت و هویت افراد به عنوان یک انسان متکامل در خدمت به مردم تعریف می‌شود نه در قیافه، لباس و پول چرا که این موارد دردی را دوا نمی‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*