نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس خبر داد: دعوت از وزیر صنعت برای سفر به خراسان جنوبی

دعوت از وزیر صنعت برای سفر به خراسان جنوبی

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این دیدار ایشان برای سفر به خراسان جنوبی قول مساعد دادند.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس، اظهار داشت: در این دیدار مشکلات حوزه صنعت و تجارت استان مطرح شد.

وی با بیان اینکه در  این دیدار از وزیر صنعت درخواست کردیم که سفری به استان داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات حوزه صنعت، تجارت و مرزهای استان قرار بگیرند، بیان کرد: وزیر صنعت نیز برای سفر به استان قول مساعد دادند که امیدواریم به وعده خود وفا کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد قبل از سفر به استان جلسه ای با حضور برخی صاحبان صنایع با ایشان برگزار کنیم.

مشکلات صنایع استان نیازمند حمایت دولت است

عبادی همچنین به مشکلات حوزه صنعت استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع استان با مشکل سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه روبه رو هستند.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت ها طی ماه اخیر نیاز صنایع به سرمایه در گردش را بالا برده که دولت باید در این زمینه مساعدت کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از صنایع استان، عنوان داشت: همچنین در حال حاضر بیشتر صادرات استان به کشور افغانستان بوده اما تجار استان دلار دریافت نمی کنند که باید دولت در این زمینه کمک کند.

طلب کارخانه تایر سازی استان از شرکت های خودروسازی

عبادی همچنین به طرح توسعه کارخانه تایر سازی استان اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی این شرکت طرح توسعه را اجرا می کند که نوید بخش بوده اما دولت نیز باید از این طرح ها حمایت کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در حال حاضر این شرکت از بسیاری شرکت های خودروسازی طلب دارد که باید وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اقدام کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*