مسؤول بنیاد کرامت رضوی مطرح کرد ترس صهیونیست‌ها از پیش‌بینی‌های رهبران انقلاب اسلامی/ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب

مسؤول بنیاد کرامت رضوی با اشاره به ترس آمریکایی‌ها و یهودیان از پیش‌بینی‌های رهبران انقلاب اسلامی، گفت: هر آنچه خمینی کبیر و رهبر انقلاب اسلامی فرمودند محقق شده و ترس آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نیز از همین موارد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین یکتا ظهر امروز در جلسه بصیرتی چهل سالگی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فهمیده‌اند کار تمام است، اظهار داشت: اگر در داخل برخی کارها گره خورده به دلیل پس لرزه‌های بسیار خفیف بیرون است و به داخل کشور کاری ندارد.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده انقلاب تأکید و بیان داشت: باید به جوانان بگوییم انقلاب اسلامی با سرعت به جلو پیش می‌رود و هر آنچه خمینی کبیر و رهبر انقلاب اسلامی فرمودند محقق شده و ترس آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نیز از همین موارد است.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی اربعین حسینی را مقدمه اتفاقات مهم دانست و با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص اربعین حسینی، گفت: امام(ره) فرمودند اگر ملت ایران و عراق متحد شوند اتفاقات مهمی رخ می‌دهد که این نیز شد.

یکتا اضافه کرد: نظر خداوند حتی یک ذره از انقلاب اسلامی برنگشته و این انقلاب با سرعت رو به جلو پیش می‌رود.

وی با اشاره به ایستادگی برخی افراد در خط مقدم انقلاب، بیان داشت: یک عده همچنان در خط مقدم انقلاب ایستاده‌اند.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی مطرح کرد: دشمن در شرایط کنونی فهمیده که باید بزند زیر همه چیز و آتش را در قالب‌های گوناگون فضای مجازی، اعتیاد، طلاق به نظام اسلامی نسبت داده و آن را در خانه‌های مردم بریزد.

یکتا با تأکید بر اینکه امروز باید غم و غصه مردم را بخوریم و اگر دیر بجنبیم زمان از دست می‌رود، اضافه کرد: در یک نقطه‌ای قرار داریم که چشم مردم، شهدا و محرومان به ما است لذا باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدم برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*