مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری سرایان برگزار شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه با اشاره به اینکه جنس کار فرهنگ بسیار متفاوت با دیگر حوزه هاست،بیان داشت: مسئولین انجمن های فرهنگی هنری حاضر می دانند که حوزه فرهنگ و هنر سختی های مختص خودش را دارد،ابعاد و زاویه های گسترده و تاثیر گذار دارد و از طرفی با محدودیتهایی در حوزه اعتباری و نیروی انسانی روبروست که جمع این دو کار را دشوار می کند.

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگی از دیدگاه هیچکس پوشیده نیست و در همه عرصه ها کار فرهنگی لازم است و در کوچکترین میایل صنعتی و اقتصادی هم باید پیوست فرهنگی لحاظ شود گفت:فعالیت های فرهنگی ماندگاری دارد و گسترده است و این فعالیتها شناخت عمیق و درک شرایط و هماهنگی های گسترده ای را می طلبد.

ناصر نبی زاده در ادامه با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری و امکانات زیر ساختی در استان ضعیف است و کسی که به عنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت و کار می شود باید از توانمندی ها و کارایی بالایی به خصوص در کارهای اجرایی برخوردار باشد گفت:فعالیتهای فرهنگی هنری می بایست چهار چوب داشته باشند که منبعد سعی شده است فعالیتهارا با توجه به ظرفیتها و توانایی های ادارات شهرستانها انجام دهیم لذا در راستای این  کار با توجه به ظرفیتها و تجربه سرایان برخی از فعالیتها را می بایست برای این شهرستان تعریف و برنامه ریزی نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان با تاکید بر اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بگشاییم، گفت: بدون شک افرادی که با هنرمندان مرتبط هستند خود باید اهل خرد و اندیشه باشند چرا که بخشی از کارهای اداری هنرمندان را انجام می دهند.

در این مراسم حسین مرادی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرایان از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در طی چند سال فعالیت مدیریتی محمود رمضانی در حوزه فرهنگ و هنر تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به مهدی خوشکام به عنوان سرپرست جدید خواستار تداوم فعالیتهای سازنده فرهنگی با بهره مندی از توان خوب پرسنل این اداره و همکاری آنان در تمام زمینه ها شد.

در ادامه این مراسم محمود رمضانی رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین و تبریک به سرپرست جدید مجموعه از تلاشها،زحمات و همکاری های خوب و پرثمر همکاران و هنرمندان تقدیر و تشکر نموده و به برخی از دستاوردهای جدید در تعامل با دستگاه های شهرستانی اشاره نمود.

مهدی خوشکام سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان نیز در ادامه به نقش مهم و سازنده فعالیت های جمعی و گروهی در پیشبرد اهداف و فعالیت های سازمانی اشاره و جدیت در کار و حرکت به سمت تعالی و رشد در حوزه های فرهنگی هنری را از جمله اهداف و دغدغه های خود دانست.

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولین انجمن های فرهنگی تعامل روز افزون و استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان شهرستان را بعنوان یک راهبرد برای عملکرد آتی اداره عنوان نمود.

لازم به ذکر است؛در ادامه این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجتمع فرهنگی و هنری و دفاتر انجمن های شهرستان بازدید نمود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*