مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی خبر داد آغاز توزیع شیر و کیک متبرک آستان قدس رضوی بین دانش آموزان محروم خراسان‌جنوبی

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: از امروز توزیع شیر و کیک رایگان با همکاری چهارجانبه آستان قدس رضوی، اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بین دانش آموزان محروم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خاورستان، امروز در دبستان شهید نیرومندزاده شهرک بعثت با همکاری آستان قدس رضوی، اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی کیک و شیر رایگان بین دانش آموزان توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در محل دبستان شهید نیرومندزاده شهرک بعثت، اظهار کرد: هدف از توزیع شیر و کیک رایگان تامین درصدی از ارزش غذایی مورد نیاز دانش آموزان است.

وی افزود: ان‌شاءالله به روزی برسیم که واژه مناطق محروم از کل کشور رخت بربندد.

غلامحسین دباغی مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در حاشیه توزیع کیک و شیر رایگان در دبستان شهید نیرومند زاده در گفت‌وگو با خاورستان، بیان کرد: توزیع کیک و شیر رایگان با همکاری چهارجانبه آستان قدس رضوی، کیمته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بین ۹۵۰۰ دانش آموز در مناطق محروم و مرزی خراسان جنوبی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر زمان مشخصی برای توزیع شیر در این مناطق در نظر گرفته نشده و تا زمانیکه شیر و کیک مورد نیاز تامین شود توزیع نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیش‌بینی شده که سه روز در هفته توزیع شیر و کیک متبرک آستان قدس رضوی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق محروم و مرزی خراسان‌جنوبی توزیع شود.

دباغی اظهار کرد: تامین شیر و کیک رایگان بر عهده آستان قدس رضوی است و توزیع در مناطق محروم و مرزی و دهستان‌های مورد هدف بر عهده کمیته امداد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضاعلیه السلام خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/۱۲۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*