در همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان مطرح شد: رشد ناجا در حوزه های مختلف/ عضویت ۲۹۰ نفر در شبکه فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان

امروز خراسان جنوبی – حسین زاده hoseinzade@birjandtoday.ir / دومین همایش استانی فرهیختگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با حضور رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در محله مهدیه الغدیر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد. در ابتدای این همایش فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دشمنان چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را نداشتند و نقشه‌ها کشیدند و بارها تهدید کردند که نخواهیم گذاشت انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد. سردار مجید شجاع افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار طی ۴۰ سال گذشته با پیگیری ترور خدمتگزاران نظام اسلامی به دست منافقین کوردل، تحمیل جنگ هشت ساله اعمال تحریم‌های فلج کننده در حوزه واردات و … به مقابله با انقلاب اسلامی برخاست و از سال ۹۱ به بعد نیز تحریم در حوزه صادرات را در دستور کار قرار داد تا از این طریق با ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینه فروپاشی نظام اسلامی را از داخل فراهم نماید اما این توطئه‌ها با هدایت‌های مقام معظم رهبری و شناخت و بصیرت مردم بی نتیجه ماند. رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه ناجا نیز در این همایش از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به عنوان ۴۰ سال حریت، مبارزه، مقاومت، استقامت و دیانت به قیمت جان شریف‌ترین انسان‌ها و جوانان عزیز در اقصی نقاط کشور و حتی جهان یاد کرد و گفت: در این مدت فرزندان این مرزو بوم نبردی نفسگیر با اهریمن در حوزه های مختلف نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی داشته‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمین تقی نو با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد و تثبیت امنیت پایدار تصریح کرد: نیروی انتظامی از بدو انقلاب رشد کلانی در حوزه های مختلف داشته است.
عضویت ۲۹۰ نفر در شبکه فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب با تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی، قرآن و اهل بیت علیهم السلام بود و این مجموعه تاکنون کارهای فرهنگی فراوانی در زمینه های مختلف با استفاده از افرادی که خلاقیت هایی در این خصوص دارند انجام داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی به تشکیل شبکه فرهیختگان ناجا از بین پرسنل این نیرو، خانواده‌های آنان و سربازان با هدف تقویت باورهای دینی و اعتقادی و در نهایت رسیدن به پلیس و نیروی انتظامی در طراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در این راستا در خراسان جنوبی ۲۹۰ نفر در طیف‌های مختلف از جمله مبلغ، مداح، موذن، قاری و حافظ قرآن، نویسنده، راوی و… شناسایی شده و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای انجام کارهای فرهنگی تمیز خود جوش و مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن تلاش می کنند. در پایان از شش نفر از فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان در بخش های مختلف تجلیل و سپس کارگاه های چندگانه با موضوعات مختلف فرهنگی برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*