آخرین خبر :

خراسان جنوبی امن ترین استان کشور برای سرمایه گذاری

 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی بر اساس گزارش پایش امنیت سرمایه گذاری در بهار امسال امن ترین استان در سرمایه گذاری انتخاب شده است.

 بهروزی افزود:  بر اساس  نتایج دومین گزارش پایش امنیت سرمایه گذاری کشور شاخص امنیت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، به ۵٫۸۴ رسیده و این روند در ۳ ماه دوم و سوم سال نیز با تغییرات اندک ادامه داشته است.

وی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در خراسان جنوبی در سال جاری گفت: اگر چه در آمارهای موجود بیشتر استان های کشور درگیر نوسانات نرخ ارز و تغییرات پی در پی و ناگهانی سیاست های ارزی و تجاری بودند اما خراسان جنوبی در این مدت بهترین امنیت را سرمایه گذاری داشته است و در ردیف استان های سبز قرار گرفت.

بهروزی، راه اندازی سامانه پیشخوان مجوزهای کسب و کار، سامانه دادور و حذف مقررات دست و پاگیر را از دلایل بهبود فضای کسب و کار در استان اعلام کرد و گفت: نظرسنجی های منتشر شده از سوی ارزیابان اقتصادی و اتاق بازرگانی کشور بر اساس ۷۲ مولفه انجام شده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان  در پایان به سرمایه گذاری مصوب ۹۷۹ میلیون دلاری خارجی ها در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تا پایان سال نیروگاههای خورشیدی در بشرویه و سربیشه در مدار تولید قرار می گیرند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*