آخرین خبر :

حوادث

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بانوی ۴۶ ساله قائمشهری به علت بارش شدید باران هنگام گذر از رودخانه با خودرو غرق شد.

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: خبر غرق شدن یک نفر ساعت ۲۲ امشب به مرکز ارتباطاتاورژانس مازندران اعلام شد و این حادثه در منطقه سید ابوصالح شهرستان قائمشهر اتفاق افتاد.

وی افزود: در این حادثه خانم ۴۶ ساله به دلیل خروج از خودروی در حال گذر از رودخانه گرفتار سیلاب شد و در آب غرق شد.

اشکپور با بیان اینکه پیکر این خانم با کمک اهالی در مکانی دورتر از آب بیرن کشیده شد، گفت: تیم اورژانس خیابان ساری شهرستان قائمشهر به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی وضعیت مصدوم دریافتند که وی فاقد علائم حیاتی است.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: اعضای تیم اورژانس بلافاصله اقدامات پیشرفته احیاء با لوله گذاری در نای را آغاز کردند و احیاء قلبی ریوی در مسیر انتقال به مرکز درمانی در داخل آمبولانس و بیمارستان ادامه داشت، اما بی تاثیر بود.

 

 

راز زندگی جوانی که پس از ازدواج با سه زن آنها را در نزدیکی یکدیگر سکونت داده بود، سرانجام فاش شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راز زندگی جوان چینی که پس از ازدواج با سه زن آن‌ها را در نزدیکی یکدیگر سکونت داده بود، سرانجام فاش شد. این مرد جوان ۳۶ ساله که نام مستعارش «ژانگ» اعلام شده، در مدت ۳ سال (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷) با سه زن ازدواج کرده بود. این مرد جوان از هر یک از زنان خود یک بچه داشت و او برای سهولت دسترسی به هر یک از سه خانواده خود آن‌ها را در فاصله نزدیکی از یکدیگر (۱ کیلومتر) در یکی از مناطق استان «جیانگ سو» سکونت داده بود. او پس از بازداشت توسط پلیس به خبرنگاران گفت نمی‌دانست ازدواج با بیش از یک زن غیرقانونی است و جرم تلقی می‌شود. او به خبرنگاران گفت که در شغل مشاور املاک ماهیانه هزاران یوان درآمد دارد و از این رو هیچ مشکلی برای تأمین هزینه‌های زندگی سه خانواده‌اش ندارد.

ازدواج مخفیانه جوان چینی با سه زن! + تصاویر//

ژانگ که اهل استان هنان چین است، به عنوان یک مشاور املاک در منطقه کونشان در شرق استان جیانگسو مشغول به کار بود. این مرد جوان توسط زنان خود که با یکدیگر به صورت تصادفی آشنا شده بودند، به پلیس معرفی شد. او که با اتهام bigamy (ازدواج با دو زن در یک زمان) روبروست، باید در دادگاه حاضر شود. ژانگ در صورت اثبات جرم باید دو سال را در زندان بگذراند.

ازدواج مخفیانه جوان چینی با سه زن! + تصاویر//

این مرد چینی در سال ۲۰۱۵ با زن نخست خود با نام «رن» در منطقه کونشان، جایی که کار می‌کرد، آشنا شد و ازدواج کرد. ژانگ با زن دومش که «چن» نام دارد، در سال ۲۰۱۶ در «هنان»، استان زادگاهش آشنا شد و ازدواج کرد. او سپس با زن سومش که «وانگ» نام دارد، در استان زادگاه او «آن هوئی» در سال ۲۰۱۷ آشنا شد و ازدواج کرد. زن دوم و سوم این مرد جوان هنگامی که در جستجوی خانه بودند و به محل کار ژانگ مراجعه کرده بودند، با او آشنا شدند.

گفتنی است؛ قرار است به زودی محاکمه این مرد جوان انجام شود.

ازدواج مخفیانه جوان چینی با سه زن! + تصاویر//

انتهای پیام/

 

 

 

 

سرهنگ یوسف‌وند از دستگیری ۴ سارق طلا و جواهر گاوصندوق یک منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرقت طلا و جواهر از گاوصندوق یکی از بستگان/ 4 سارق دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در نوزدهم شهریورماه سال جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مبنی بر سرقت از منزل، به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم اعلام کرد که از داخل گاو صندوق منزلش، تعدادی طلا و جواهر به ارزش ۵ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

وی افزود: تیمی از ماموران این پایگاه برای بررسی صحنه جرم به آدرس اعلامی اعزام شدند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ یوسف‌وند تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که ۳ نفر با استفاده از کلید وارد ساختمان شدند و بلافاصله سراغ گاوصندق منزل رفتند و پس از سرقت طلا و جواهرات صاحبخانه از محل فرار کردند.

وی با اشاره به شناسایی چهره هر ۳ سارق و دستگیری آن‌ها در مخفیگاهشان، افزود: متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند که کلید منزل مالباخته را خانمی به هویت ص. م به آن‌ها داده و با تهیه یک نسخه از کلیدها، نقشه سرقت از منزل مالباخته را طراحی و پس از سرقت طلا و جواهرات، آن‌ها را بین خود تقسیم کردند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی فاتب بیان کرد: با شناسایی متهم اصلی پرونده، مشخص شد که وی یکی از خویشاوندان مالباخته بود که کلید منزل و گاوصندوق را در اختیار سارقان قرار داده بود.

سرهنگ یوسف‌وند خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم اصلی و کشف اموال مسروقه، هر ۴ سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*