آخرین خبر :

حوادث

 

 

کد خبر: ۸۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ – ۱۰:۵۲ ۱۱ January 2019

در سال ۱۹۷۷ ستوان «آرماندو والدز» فرمانده یک گشت شش نفره، به همراه سربازانش در بیابان های شمالی شیلی پس از یک روز گشت زنی، هنگام شب در دل بیابان اتراق کرد. ساعت از ۴ صبح گذشته بود که نگهبان با عجله خودش را به چادر وی رساند و جهت شمال و دامنه کوه های آند را به فرمانده نشان داد که دو نور بنفش روی زمین دیده می شدند. والدز گفت خودش به تنهایی برای بررسی به آن جا خواهد رفت.

به گزارش شهروند، دقایقی بعد والدز در تاریکی شب با چراغ قوه اش به طرف نورها حرکت کرد. نورها در دامنه رشته کوه بر زمین فرود آمده بودند و به نظر می رسید به جنبش درآمده و در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کردند. نیم ساعت گذشت و از فرمانده خبری نشد. سربازان نگران شدند و تصمیم گرفتند به طرف نورها حرکت کنند که ناگهان والدز نمایان شد. اما بسیار عجیب… هیچ صدای پایی از او شنیده نشد. حتی نور چراغ قوه اش نیز در تاریکی دیده نشد.

 ماجرای مرموز مردی که توسط فضایی‌ها ربوده شد!

انگار به یک باره جلوی چشمان متعجب سربازانش ظاهر شد. سربازان متعجب بودند که ناگهان والدز به سخن درآمد و گفت: «شما نمی دانید ما که هستیم و از کجا آمده ایم، اما به زودی به آن جا برخواهیم گشت.» او این سخن را گفت و نقش بر زمین شد. سربازان سراسیمه جسم بیهوش او را به داخل چادر بردند و وقتی به صورتش نور انداختند از تعجب خشک شان زد. والدز ریش درآورده بود، در حالی که صبح آن روز ریشش را تراشیده بود.

بعد از دو ساعت والدز به هوش آمد اما به نظر می رسید کاملا گیج است. بلافاصله او را به شهر رساندند و بستری کردند. نکته عجیب دیگر ساعت او بود که به جای ۲۵ آگوست، ۳۰ آگوست را نشان می داد. ماجرای این اتفاق مهم توسط سربازان در همه جا پیچید به طوری که خبرنگاران روزنامه های مهم شیلی و حتی آمریکا برای مصاحبه با او سرازیر شدند. اما والدز در پاسخ به سوالات همه شان سکوت می کرد و می گفت هیچ اتفاق خاصی برایش نیفتاده است.

برخی مدعی شدند که او تهدید شده بود درباره این ماجرا با هیچ کس صحبت نکند. عده ای گفتند سربازانش در همان روزهای اول گفته بودند والدز تمام ماجرا را به آن ها گفته بود. حتی او برای به خاطر آوردن ماجرا هیپنوتیزم شد. شاید او توسط موجوداتی بیگانه ربوده و به سیاره ای دیگر برده شده و ۵ روز در آن جا مانده بود و آن موجودات اطلاعات بسیار مهمی را درباره انسان، زمین و آینده به او گفته بودند. دانشمندان امیدوارند شاید حالا که سال ها از این ماجرا گذشته ، والدز که هنوز زنده است به حرف آید و پرده از این راز بزرگ بگشاید.

 

 

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقانی که در استان های مختلف کشور با بیهوش کردن مسافران اتوبوس های بین شهری اقدام به سرقت می کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان بیهوش کننده مسافران اتوبوس ها دستگیر شدندبه گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت : چهار ماه پیش با دریافت گزارشی مبنی بر بیهوشی مسافران در پایانهمسافربری مشهد و سرقت وسائل و پول نقد آنها موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارقان با سوار شدن در اتوبوس های بین شهری به عنوان مسافر، پس از شناسایی طعمه های خود به آنها نوشیدنی های پلمب شده را تعارف کرده و می خوراندند که قرصهای خواب آور و مواد بیهوشی به آن اضافه شده بود. دزدان پس از بیهوشی

مسافران پولهای نقد و اشیاء با ارزش آنها را سرقت می کردند و در میانه راه از اتوبوس پیاده می شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان به جز خراسان رضوی در سایر استان های کشور نیز با این روش اقدام به سرقت می کردند ولی از آنجا که مکان ثابتی نداشتند عملیات شناسایی و دستگیری آنها توسط پلیس زمانبر بود.

وی افزود: طی روزهای اخیر و با ادامه تحقیقات پلیسی سه متهم این پرونده که هیچیک خراسانی نیستند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. این پرونده تاکنون ۲۰ شاکی دارد و تعداد شاکیان آن در حال افزایش است. تحقیقات از سارقان ۲۵، ۴۰ و ۵۴ ساله این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که با تماس تلفنی با شهروندان از زندان اقدام به کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

۲ کلاهبردار حساب شهروندان را از زندان خالی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ارجاع پرونده‌ای از دادگاه لواسانات مبنی بر شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار که از داخل زندان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، اظهار کرد: یکی از مالباختگان این پرونده با تماس با پلیس اعلام کرد که در ساعت ۱۷:۰۰ روز بیست هشتم مهرماه سال جاری، فردی که خود را از عوامل حسابداری بیمارستان معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و عنوان کرد که بخشی از حقوق رئیس بیمارستان به اشتباه به حساب من واریز شده و به همین علت حسابم مسدوده شده است و درخواست کرد که برای اصلاح تراکنش و همچنین رفع مسدوی حسابم به دستگاه ATM مراجعه کنم.

وی ادامه داد: پس از مراجعه به دستگاه ATM و استعلام موجودی حسابم،مشاهده کردم که مبلغی به حسابم منتقل نشده بود و ضمن تماس با وی گفتم که وجهی به حسابم منتقل نشده است که آن فرد به من گفت: وجه در حساب مسدود شده و قابل رویت نیست. همچنین کدی را که با صفر شروع می‌شد به من داد و از من خواست که کد را در قسمت انتقال وجه وارد کنم و مدت ۵ ثانیه دکمه ثبت را نگه دارم، ولی پس از این کار متوجه شدم که کد اعلام شماره کارت بوده و مبلغ ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۲۹۸ ریال از حسابم کسر شده است.

سرهنگ دست خال تصریح کرد: در تحقیقات، انجام شده رد پایی یکی از مجرمان حرفه‌ای که در زندان محبوس بود به دست آمد و با دستور قضائی متهم از زندن دعوت و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر ارتکاب هر جرمی بود، گفت: متهم پس از مشاهده دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که کلاهبرداری را یکی از هم سلولی هایش انجام داده است، ولی مبلغ به حساب وی واریز شده است.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم دوم و تحقیقات تکمیلی پلیسی، تا کنون ۶ نفر از مالباختکان از اقصی نقاط کشور مانند استان‌های مرکزی، همدان و تهران که به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند شناسایی شده اند و شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

سارقان جسد یک دختر ۱۸ ساله را از داخل قبر ربودند تا او را به ازدواج ارواح دربیاورند.

دزدان جسد در چینبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سارقان اجساد در چین جسد یک دختر ۱۸ ساله را از داخل قبر ربودند تا او را به ازدواج ارواح دربیاورند.

این افراد فقط اجساد عروس یا دامادی که فوت شده و جوانانی که قبل از ازدواج جان باخته‌اند، می‌دزدند.

بنا بر باور چینی‌ها اجساد این افراد از قبر بیرون کشیده شده و در مراسمی خرافاتی به ازدواج ارواح درمی‌آیند تا زنده‌ها بتوانند در آرامش زندگی کنند.

بنا بر گزارش‌های موجود، در سال ۲۰۱۵ میلادی جسد ۱۴ زن از قبر‌هایی در چین ربوده شده و برای این مراسم مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*