باید از کارهای سیاسی فاصله گرفت

 

راوی دفاع مقدس گفت: باید به سمت مردم برویم، برای مردم کار کنیم و از کارهای سیاسی فاصله بگیریم.

 

به گزارش ایرنا حسین یکتا روز پنجشنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد افزود: امروز اگر مدیرکل پای کار بیاید همه همکاری می کنند.
وی گفت: مردم می فهمند و فرق مخلص با غیرمخلص را می شناسند لذا در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نباید دل مردم بلرزد و باید به همان حال و هوایی دهه ۶۰ برگردیم که تا آخر شب در اداره خدمت می کردیم.
وی افزود: امروز ایالات متحده آمریکا و صهیونیست ها فهمیده اند کارشان تمام است و این موضوع را مهندسی معکوس کردند با این اسم که داغ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به جگر انقلاب بگذارند و این مهندسی معکوس از برداشت های خودشان است.
یکتا بیان کرد: اگر داخل مشکلاتی وجود دارد، پس لرزه خفیف شده بیرون است و ما در داخل مشکلی نداریم و بعضی مشکلات داخل آن قدر مهم نیست چون قابل رفع است.
وی گفت: امروز باید به جوانان بگوییم که انقلاب به سرعت در حرکت است و هرچه امام خمینی (ره) فرمودند انجام شد و آنچه مقام معظم رهبری هم می فرمایند در حال تحقق است لذا آمریکایی ها از این امر می ترسند.
راوی دفاع مقدس افزود: از وحدت ملت های ایران و عراق در عالم تحول می شود و این تازه اول کار است، ۲۰ میلیون زائر که چیزی نیست و ملت و موکب های ایران و ملت عراق برای پذیرایی صد تا ۲۰۰ میلیون نفری آماده می شوند و اربعین مقدمه اتفاقات مهم است.
وی اظهار داشت: اربعین یعنی حضرت امام حسین (ع) برای فرزندش حضرت مهدی (عج) یارگیری می کند و اربعین از ولایت تا شهادت است.
یکتا گفت: امام راحل فرمودند این جنگ مقدمه فتح فلسطین است که هنوز رخ نداده اما امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم، زینبیون، علویون، فاطمیون، مدافعان حرم همه با هم پشت دیوارهای بیت المقدس پا می کوبند یعنی تا نماز در بیت المقدس یک یا حسین (ع) دیگر باقی مانده است.
وی افزود: امروز باید غم مردم را بخوریم و اگر دیر بجنبیم دیر می شود لذا باید به دنبال خدمت به مردم باشیم.
وی اظهار داشت: مگر می شود با این مردم بازی کنیم، هر کاری با مردم و ارباب رجوع انجام دهیم خداوند با ما و خانواده ما انجام می دهد و در نقطه ای هستیم که مردم، شهدا و امام راحل، مستضعفان و محرومان چشمشان به ما است و اگر برای خدا حرکت و برای مردم کار کنیم مردم هم با ما همکاری می کنند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: ۴۸ ساعت قبل با وجود همه هماهنگی ها که با مجموعه استانداری انجام شد ولی شب قبل، جلسه ما را لغو کردند و گفتند این جلسه باید لغو شود.
محمد اقبالیان اظهار داشت: هدف سپاه و بسیج روشنگری است و به هیچ حزب، جناح، گروه سیاسی، دولت کنونی و دولت قبل کاری نداریم و هدف ما بصیرت افزایی است زیرا اگر این کار را نکنیم دوباره فتنه ای بزرگ تر از فتنه ۸۸ در کشور رخ می دهد.
وی گفت: گلایه ما از استانداری این است که می توانستند با ما همراهی کنند و انتظار داشتیم که حداقل به امضای خود ارزش می گذاشتند و بنده این گلایه را با اجازه فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح می کنم.
به گفته وی قرار بود سالن شهید مطهری استانداری خراسان جنوبی برای جلسه بصیرتی با سخنرانی حسین یکتا اختصاص یابد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان خراسان جنوبی افزود: بنده در حضور رسانه ها این گلایه را مطرح کردم و از مدیران کلی که در این جلسه شرکت کردند، تشکر می کنم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*