اشعار شهدای خراسان جنوبی جمع آوری می شود

امروز خراسان جنوبی – حسین زاده hoseinzade@birjandtoday.ir / مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان از دغدغه، حساسیت و انگیزه ی روزنامه و مجموعه چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی برای کار در حوزه شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
مدیر مسئول و سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی روز گذشته در محل دفتر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با وی دیدار و گفتگو کردند. محمود حیدری در این دیدار گفت: اخیرا و در راستای برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان بحث چاپ کتاب با موضوع شهدای خراسان جنوبی مطرح شد و طراحی و چاپ ۲۵ عنوان کتاب از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مجموعه چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی محول گردید که به لطف خدا و با تلاش همکاران و وقت زیادی که برای انجام این کار گذاشته شد کتاب ها به موقع و با کیفیت طراحی ، چاپ و تحویل گردید.
وی با بیان اینکه مجموعه چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی برای ۱۰ استان کشور کتاب درسی چاپ کرده است، از آمادگی این مجموعه برای چاپ تالیفات حوزه شهدا و ایثارگران ، پوشش و انعکاس اخبار این حوزه، تداوم ستون مربوط به شهدا در روزنامه و اشتراک نیمه بهای خانواده های شاهد و ایثارگر خبر داد و افزود: همچنین آمادگی داریم تا نسبت به معرفی رایگان ۲۰ سردار شهید استان به صورت زیر نویس در صفحات سالنامه های چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی اقدام نماییم. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با قدردانی از دغدغه ، حساسیت و انگیزه بالای روزنامه و مجموعه چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی برای کار در حوزه شهدا و ایثارگران ، گفت: مطالب، بیوگرافی و خاطرات مربوط به شهدا استان را جمع آوری کرده ایم و کار جمع آوری و چاپ اشعار شهدای استان در قالب یک کتاب را نیز در دست انجام داریم تا مشابه کتابی که در گذشته از اشعار شهدای استان خراسان شمالی به چاپ رساندیم در این استان نیز این کتاب به چاپ برسد و البته کیفیت و کمیت اشعاری که از شهدای استان خراسان جنوبی تا کنون به دست ما رسیده ، بالاتر است اما متاسفانه تا کنون کسی نسبت به جمع آوری و ویرایش آنها اقدام ننموده بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی عزیزی در خصوص مشکل بیمه تکمیلی جانبازان نیز گفت: این موضوع کش و قوسهایی دارد و اگر چه گفته شد این مشکل رفع شده است اما هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*