اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مقام دوم کشور را کسب کرد

چهارمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد
مسوول بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگوبی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان با ارائه گزارشی از نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۶ استانی و وزارتی در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به نتایح عملکردی سال قبل گفت: این اداره کل در بین ۱۲ استان گروه ۳ کشور توانست در حوزه فرهنگی، آموزش و پژوهش مقام دوم کشور را کسب کرد.
آوان یادآور شد: این اداره کل علاوه بر این مقام سوم در حوزه حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ها، مفام چهارم در حوزه وزارتی و همچنین مقام چهارم در حوزه شاخص های عمومی را کسب کند.

زهرا سادات بنائی بانوی کاراته کای خراسان جنوبی برای شرکت در دور دوم سوپر لیگ کاراته عازم تهران شد.

در سوپر لیگ کاراته در بخش سبک های آزاد که هفت تیم حضور دارند بنائی با تیم پارس آ مود تهران بیست و هشتم دی ماه سال به مصاف حریفان کشوری خود خواهند رفت.

 

 

 

فرهاد فرهادپور تنها داور استان در کلاس توجیهی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور که از بیست و ششم تا بیست و هشتم دی ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد حضور پیدا کرد.

این دوره با شرکت ۹۶ داور و کمک داور به مدرسی فریدون اصفهانیان و حسین عسگری در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد

 

استقبال مردم و مسوولان قاین از دوچرخه سوران ۴۰بهار

مراسم استقبال از گروه دوچرخه سواران یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) در قالب طرح ۴۰ بهار برگزار شد
این مراسم با حضور براتی معاون سیاسی فرمانداری،قرائی رئیس شورای شهر واستان،رمضانپور بخشدار مرکزی،قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان ،زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان، رضایی جانشین سپاه پاسداران،علوی رئیس هیات دوچرخه سواری استان و جمعی از نیروهای انتظامی و هیات دوچرخه سواری قائنات از دوچرخه سواران ناجا استقبال گردید.
این مراسم در گلزار شهدای فرخ آباد صورت گرفت.

 

همایش پیاده روی فاطمی در قاین برگزار شد
همایش پیاده روی فاطمی،گرامیداشت چهلمین فجرانقلاب اسلامی در شهرک ولیعصر قائن برگزار شد.
این همایش باحضور ۷۰۰ نفر از اهالی شهرک حضرت ولیعصر صورت گرفت.ودر پایان از ۲۵ نفرازشرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.
👇👇👇

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*