آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی خراسان جنوبی

 

قضاوت داوران  خراسان جنوبی در مسابقات فوتبال کشور

بر اساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مجیدحسینی مقدم به عنوان داور و دانیال توسلی و مرتضی طالبیان به عنوان کمک داور از شهرستان طبس دیدار دو تیم مس رفسنجان و سینک کاشان از سری مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور را قضاوت کردند

 

 

 

مسابقات قرآنی وزارت ورزش و جوانان در خراسان جنوبی برگزار شد

مرحله شهرستانی چهارمین دوره مسابقات قرآنی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در سه گروه ورزشکاران ، جوانان و کارکنان در استان خراسان جنوبی برگزار شد

این مسابقاتن با حضور ۶۷نفر در شهرستان بیرجند و ۴۰ نفر شهرستان قاین درپنج رشته قرائت ، حفظ یک جزء، ۱۰جزء، کل قرآن و مفاهیم برگزار شد

 

 

 

 

 

نجمه خدمتی رکورد مسابقات تیراندازی کشور را شکست

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر تیراندازی بانوان که امروز ۲۷ دیماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، نجمه خدمتی ملی پوش بیرجندی از تیم مقاومت با ثبت ۶۳۰٫۸ امتیاز رکورد تفنگ بادی را ارتقا بخشید.

به گزارش امروز خراسان جنوبی در ادامه نیز الهه احمدی بانوی ملی پوش کشورمان از تیم مقاومت با ۶۳۲٫۳ امتیاز رکورد جدیدی را به ثبت رساند. پیش از این رکورد تفنگ بادی با ۶۳۰٫۳ امتیاز در اختیار این ملی پوش بود.

این رقابتها با حضور ۶ تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه به میزبانی تیم هیات همدان پیگیری شد که در پایان مرحله مقدماتی تیم میزبان در مقابل تیم های، هیات خراسان رضوی، قم، قزوین، مقاومت و نزاجا نتیجه را واگذار کرد.
با برگزاری فینال تفنگ بادی، الهه احمدی و نجمه خدمتی هر دو از تیم مقاومت و آرمینا صادقیان از تیم نزاجا موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
درادامه نیز، هانیه رستمیان از مقاومت، مینا قربانی از هیات قم و مریم خوانساری از نزاجا به عناوین برتر رشته تپانچه دست یافتند.

 

 

 

 گروه دوچرخه سواران یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) در قالب طرح ۴۰ بهار وارد بیرجند شدند.تور دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا  از ۲۵ آذر ماه امسال حرکت خود را از حرم مطهر امام خمینی (ره) با هدف تجدید بیعت با آرمان های رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر آغاز کردند  و قرار است هشت هزار کیلومتر مسیر مرزی کشور را پیمایش کند افزود:  این دوچرخه سواران مسیر باقی مانده را حداکثر تا  ۲۴ روز آینده طی می کنند و در روز ۲۲ بهمن با حضور در میدان آزادی تهران در راهپیمایی آن روز و جشن چهل سالگی انقلاب شرکت می کنند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*