آخرین خبر :

اخبار ورزشی خراسان جنوبی

 

مسابقات کاراته شرق کشور در خوسف برگزار می شود
رییس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: مسابقات کاراته قهرمانی شرق کشور به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۲۵ و ۲۶ دی ماه در شهرستان خوسف برگزار می شود.

«فاطمه چهکندی نژاد» افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و شیراز حضور خواهند داشت.

چهکندی نژاد با بیان اینکه ۲۵۰ ورزشکار از منطقه شرق کشور در مسابقات کاراته شهرستان خوسف حضور می یابند، افزود: ادارات این شهرستان باید اداره وزش و جوانان را در خصوص میزبانی همراهی کنند.

زینب السادات حسینی دونده خراسان جنوبی به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری اعزام شد این مسابقات امروز  در کویر یزد برگزار می شود.

داور بین المللی خراسان جنوبی مسابقات کشوری را قضاوت می کند
برای اولین بار زهرا چهکندی نژاد تنها داور بین المللی استان خراسان جنوبی مسابقات پینگ پنگ لیگ باشگاه های برتر بانوان کشور را داوری می کند

به پیشنهاد کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران زهرا چهکندی نژاد بعنوان داور در مسابقات باشگاه های کشور که از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ دی ماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود،حضور خواهد داشت.

 

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر خراسان جنوبی برگزار شد

آیین تجلیل از ورزشکاران برتر استان از دیدگاه مردم در نظرسنجی پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی صبح روز گذشته درمحل باغ تالار شوکت آباد بیرجند باحضور مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وشهرستان،روسای هیاتها ورزشی، ورزشکاران، مربیان، داوران و خانواده های ورزشکاران استان برگزار شد.  دراین مراسم از ورزشکاران برتر استان از دیدگاه مردم در سالهای ۹۵ و ۹۶ به همراه تندیس و حکم تقدیر و تقدیر شد
در این مراسم همچنین از خبرنگاران و اعضاء هیات مدیر پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی تقدیر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*