آخرین خبر :

اجرای طرح های عمرانی نوروز ۹۸ در طبس آغاز شد

 شهردار طبس گفت: فاز دوم احداث بولوار شهدای منا، ساخت المان شهدای گمنام و بازسازی رواق های بازار مرکزی مهمترین پروژه های در حال انجام برای آماده سازی شهر طبس برای نوروز ۹۸ است.

مجید بهارستانی یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه احداث بولوار شهدای منا که از میدان جهاد تا بلوار شهدا امتداد دارد ۲۱ بهمن سال گذشته با اعتبار سه میلیارد تومان و با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی آغاز شد.
وی گفت: فاز نخست این پروژه با خاک برداری و خاک ریزی ۵۵ هزار متر مکعب در هفته دولت با حضور معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سال جاری بازگشایی شد.
شهردار طبس به عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه اشاره کرد و افزود: یک پل روی رودخانه و سه اشترگلو احداث و جدول گذاری آن نیز آغاز شده است.
وی بیان کرد: در اشترگلو آب سد نهرین از عرض بولوار عبور می کند و از شرق داخل یک چاهک ریخته و پس از عبور، از چاهک دیگر بالا آمده و به مسیر آبیاری خود ادامه می دهد.
بهارستانی یزدی به محوطه سازی بولوار شهدا گمنام و ساخت المان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: خاک برداری و تعویض خاک برای کاشت درخت به منظور محوطه سازی و فضای سبز بولوار شهدای گمنام به طرف نارنجستان در حال آماده سازی و المان شهدای گمنام در حال ساخت است.
وی ادامه داد: گنبد المان شهدای گمنام در حال ساخت است و تا دهه فجر امسال ساخت سازه آن به پایان می رسد.
شهردار طبس به پروژه احداث رواق های بازار مرکزی شهر اشاره و بیان کرد: فاز اول این پروژه از سمت شرق میدان پنجعلی تا خیابان واعظ امتداد دارد که حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه کل اعتبار این پروژه از میدان فانوس تا میدان پنجعلی هفت میلیارد تومان است اظهار داشت: بازسازی رواق ها در حال انجام است و فاز اول آن را تا ۱۵ اسفند تحویل می دهیم.
بهارستانی همچنین از تغییر نمای ساختمان شهرداری و اجرای فاز اول محوطه سازی و فضای سبز رفوژ وسط بولوار شهدا از میدان شهدا به سمت امامزاده تا دهه مبارک فجر خبر داد.
مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند قرار دارد.
۷۲۱۷*

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*