کاریکاتور

 

 

وجود رانت در پروژه های خصوصی سازیکاریکاتور/پروژه های خصوصی سازی، با حضور رانت و طمع مدیران شرکت های دولتی، تبدیل به خودسازی می شود. آنها شرکت های دولتی را بعنوان شرکت ورشکسته معرفی کرده با قمیت های نازل، اموال بیت المال را غارت می کنند!

 

 

 

 

 

۶میلیون ایرانی مقیم خارج یارانه می‌گیرند!کاریکاتور/رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها: ۶ میلیون ایرانی مقیم خارجِ کشور هنوز یارانه می‌گیرند!/ از سال ۹۲ قرار بود با ضرب‌الاجل ۳ماهه‌ خانه، ماشین و سفر خارجی ملاک حذف یارانه باشد/ سالانه ۳٫۲۴۰ میلیارد تومان یارانه ۶ میلیون ایرانی مقیم خارجِ کشور می‌باشد!

 

 

 

گله‌ی سلطان جنگل از سلاطین تقلبی!کاریکاتور/رئیس پلیس پایتخت از بازداشت سلطان کاغذ همراه یک گروه ۱۶ نفره خبر داد و گفت: ارزش این پرونده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است!

 

 

 

 

 

فاصله تورمی دهک‌ها افزایش یافتکاریکاتور/ بر اساس اعداد مربوط به تورم در میان دهک‌های مختلف هزینه‌ای، فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به ٢,۴ درصد رسید که نسبت به ماه قبل (٢.٠ درصد) ٠.۴ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل ٠.٢ واحد درصد و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل ٠.٩ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

 

 

 

 

#وقت_خداحافظی/ بکارگیری بازنشتگان جرم است!قانون منع بکارگیری بازنشستگان سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، در اواخر شهریور توسط مجلس تصویب شد. براساس این قانون، بازنشستگان تا ۱۵ آذرماه می‌توانند در سمت خود باقی بمانند و بعد از آن تاریخ و در صورت عدم کناره گیری، مسئول آن سازمان و نهاد که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند دستگیر شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

محدوده عبور قشر آسیب‌پذیر؛ با قیمت پایین برانید!کاریکاتور/وزیر صنعت: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالف نیست. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حال کارشناسی قیمت خودرو است. ‌ ‌

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*