چند خبر ورزشی

 

 

با همت کمیته ورزش های الکترونیک هیات انجمن های ورزشی استان خراسان جنوبی و با همکاری اداره‌کل ورزش وجوانان استان خراسان جنوبی اولین تیم ورزش های رایانه ای استان در رشته pes 2019 به مسابقات قهرمانی کشور که در حکم انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی چین رادارد اعزام شدند در این تیم ابوالفضل گنجی از شهرستان بیرجند و سجاد زمانی از طبس عضویت دارند و حبیب مظلومی و سجاد معینی نیز این تیم را همراهی می نمایند شایان ذکراست مسابقات از بیستم دیماه در شهر افتاب تهران اغاز و سجاد معینی رییس کمیته ورزش های الکترونیک استان نیز از داوران این مسابقات است.

گفتنی است سجاد زمانی که هفته قبل با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استان به مسابقات کشوری راه یافته بود، با برد ۳ بر ۱ مقابل نماینده مازندران، برد ۳ بر ۰ مقابل نماینده تهران، تساوی ۱ بر ۱ مقابل نماینده قم و کسب ۷ امتیاز به عنوان نفر اول گروه خود به دور حذفی این مسابقات صعود کرد.

 

دوره مربیگری فوتبال در بیرجند برگزار می شود

از سوی کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال شهرستان بیرجند دوره مربیگری درجهcفوتبال ایران را در بهمن ماه  در این شهرستان برگزار می شود. علاقه مندان واجد الشرایط می توانند جهت ثبت نام  به دفتر هیات فوتبال بیرجند واقع در استادیوم آزادی مراجعه نمایند.

 

 

چهارمین جلسه هیات ژیمناستیک استان برگزار شد
چهارمین جلسه هم اندیشی هیأت ژیمناستیک استان با حضور بیابانی ریاست هیأت ودست اندرکاران و مربیان ژیمناستیک درمحل سالن بهاران برگزار شد. دراین جلسه ضمن ارائه برنامه های پیش رو فعال سازی شاخه های؛ ترامپولین،ژیمناستیک برای همه وپارکور دراولویت برنامه های کاری هیأت قرارگرفت.درپایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات کلیه اعضا توسط ریاست هیأت استان تشکر و قدردانی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*