چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

۱۲ تا ۱۴ دی‌ماه
بیرجند میزبان باستانی‌کاران برتر کشور می‌شود
زنگ چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کارگری کشور برای سومین سال متوالی ۱۲ دی‌ماه در بیرجند نواخته می‌شود.

مجوز میزبانی مسابقات قهرمانی پهلوانی و زورخانه‌ای کارگری کشور برای سومین سال متوالی به نام خراسان‌جنوبی صادر شد.

این ماراتن ملی از ۱۲ تا ۱۴ دی‌ماه جاری با حضور قریب‌بر ۱۵۰ باستانی‌کار استان‌های تهران، خراسان ‌شمالی، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، خراسان‌جنوبی، مرکزی، خراسان‌‌رضوی، همدان، کرمان و فارس و خوزستان در بیرجند برگزار می‌شود.

در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پهلوانی و زورخانه‌ای کارگری کشور باستانی‌کاران اوزان منفی و مثبت ۸۰ کیلوگرم در رشته‌های هنرهای فردی چرخ‌تیز، چرخ‌چمنی، میل‌بازی، سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین برای کسب ۱۲ سکوی قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سومین دوره این رویداد ورزش باستانی کارگری کشور با شرکت ۱۳ استان در گود زورخانه ولی‌عصر (عج) حاجی‌آباد بیرجند برگزار شد که تیم خراسان‌جنوبی بر سکوی نایب‌قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و در دومین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور باستانی‌کاران استان فاتح این ماراتن ملی شدند.

 

 

 

 

رقابت های تنیس خاکی شهرستان بیرجند با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 در پایان این مسابقات که با حضور ۱۲ ورزشکار برگزار شد امیر زربان، مصطفی شمشیری، حسین نیک کار و معین کریم پور به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

 

 

 

 

 

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: رقابت های لیگ دسته یک فوتسال مردان استان به میزبانی چهار شهرستان بیرجند، فردوس، طبس و درمیان برگزار شد.

 

قهوه چی  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در این هفته از بازی ها در گروه A تیم های پیشگامان بیرجند و رویال هلدینگ سرایان در سالن شهیدین قاسمی بیرجند به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و در دیگر دیدار نیز تیم های شاهین فردوس با نخل طلایی طبس در سالن پیام نور به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

قهوه چی گفت: در گروه B نیز تیم های زغال سنگ طبس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهید ناصری بیرجند در سالن پنج اردیبهشت طبس گذشت و استخر میثاق درمیان نیز با نتیجه ۳ بر ۰ به دلیل حاضر نشدن تیم شهرداری بشرویه پیروز میدان شد.

 

 

رئیس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی گفت:مسابقات ورزش های الکترونیک استان به میزبانی بیرجند در رشته pes2018 برگزار شد.

 

علیزاده افزود:در این دوره از رقابت ها میلاد آسیابانی و دانیال خسروی عناوین اول و دوم را کسب کردند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*