معاون هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد: نجات جان جوان ۱۷ ساله طبسی توسط امدادگران هلال احمر

نجات جان جوان ۱۷ ساله طبسی توسط امدادگران هلال احمر

بیرجند- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تلاش ۵ ساعته نیرو های امدادی برای نجات جوان ۱۷ ساله از داخل چاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمزه اسعدزاده گفت: به دنبال اعلام حادثه، فرد گرفتار در چاه از طرف نیروهای اورژانس عشق آباد بلافاصله چهار تیم از شهرستان های طبس و بشرویه به محل حادثه که در ۷۵ کیلومتری ده محمد به سمت عشق آباد در روستای پاشنه دران شهرستان طبس بود اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید برعکس العمل سریع و به موقع جمعیت هلال احمر استان در حوادث تصریح کرد:در این حادثه ۱۲ نجاتگر در قالب ۲ تیم کوهستان و ۲ تیم پشتیبان با بهره گیری از یک دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودرو نجات مجهز به تجهیزات نجات در ارتفاع و آوار حضور داشتند.

وی افزود: این عملیات با تلاش های فراوان و خستگی ناپذیر نیروهای هلال احمر استان از ساعت ۲۲:۱۰ الی ۳:۲۸ بامداد به طول انجامید و توانستند مصدوم گرفتار شده را از داخل چاه بیرون آورده و تحویل مراکز درمانی دهند.

اسعدزاده اضافه کرد: مرکز پاسخگویی شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با شماره ۱۱۲ آماده دریافت اخبار و اطلاعات حوادث است و از هم استانی ها درخواست می شود از تماس های غیر ضروری با این شماره خودداری کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*