آخرین خبر :

سفر رئیس فدراسیون کبدی به خراسان‌جنوبی

دبیر هیأت کبدی خراسان‌جنوبی گفت: رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مجمع عمومی هیأت کبدی خراسان‌جنوبی راهی بیرجند می‌شود.

علیرضا چاجی اظهار داشت: دکتر عباس اورسجی در این سفر خود ضمن دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان از اماکن تمرین ورزش کبدی بخش بانوان و آقایان بازدید خواهد کرد.

دبیر هیأت کبدی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مجمع عمومی سالانه کبدی به ریاست رئیس فدراسیون و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین مدیرکل، هیأت رئیسه هیأت، روسای هیأت شهرستان‌ها، نماینده آموزش و پرورش، ورزشکاران، مربیان، داوران و مسؤولان کمیته‌ها روز شنبه ۲۹ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فتح بیرجند برگزار می‌شود.

چاجی یادآور شد: گزارش ساختاری، عملکردی و مالی هیأت کبدی خراسان‌جنوبی در سال ۹۷، ارائه، بررسی و تصویب تقویم ورزشی و امور مالی هیأت در سال ۹۸، استماع نظرات اعضای مجمع، سخنرانی رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان از جمله برنامه‌های راهبردی این مجمع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بازی بومی محلی «زو» یا ورزش کبدی از دیرزمان در سطح روستاها و مناطق خراسان‌جنوبی رایج بوده که طی سال جاری با توجه به برگزاری دوره‌های مربیگری و مسابقات استانی و حضور فعال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور توانسته‌ایم علاقه‌مندان زیادی را به سمت این رشته ورزشی جذب نماییم.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*