آخرین خبر :

ساخت مسکن مددجویان در خراسان جنوبی ۳۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: آمار ساخت مسکن معلولان و محرومان اکنون نسبت به ابتدای تاسیس این استان ۳۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

علی عرب نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقایسه آمار ساخت مسکن معلولان و محرومان نشان می دهد تا پیش از تشکیل استان هیچ واحد مسکونی برای معلولان در خراسان جنوبی ساخته نشده بود اما از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ آمار ساخت مسکن به ۷۳۱ واحد رسید.
وی با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای جامعه مددجویان بهزیستی گفت: اکنون مسکن معلولان در استان به ۲ هزار و ۲۷۲ واحد رسیده است که نشان از رشد ۳۱۰ درصدی دارد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز علیرغم اینکه ابتدای تشکیل استان و شکل گیری اداره کل بهزیستی هیچ عملکردی نبوده اما تا سال ۹۰ آمار این بخش به ۶۲۵ شغل رسیده است.
وی گفت: آمار وضعیت کنونی نیز نشان می دهد چهار هزار و ۱۵۶ نفر از مددجویان بهزیستی استان صاحب شغل شده اند که رشد ۶۶۴ درصدی را نشان می دهد.
خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند سال ۱۳۸۳ از تفکیک استان خراسان در کنار خراسان رضوی و خراسان شمالی تاسیس شد و اکنون ۱۱ شهرستان دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*