آخرین خبر :

حوادث

پاکستان ۱۰۰ هزار کیلو گرم موی انسان به چین صادر کرد

اسلام آباد – ایرنا – وزارت بازرگانی پاکستان اعلام کرد این کشور در پنج سال گذشته ۱۰۰ هزار کیلوگرم موی انسان به ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به چین صادر کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از رسانه های پاکستان،آمریکا و امارات در رده های بعدی صادرات موی پاکستان قرار دارند.
معمولا از موی انسان برای ساخت کلاه گیس استفاده می شود، اما بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به دلیل کاهش تعداد بیماران سرطانی تقاضای خرید موی انسانی با کاهش روبرو بوده است.
این نخستین باری است که مسئولان پاکستانی اطلاعاتی در خصوص صادرات موی انسان منتشر می کنند.
پاکستان چند سال است که وارد تجارت پرسود صادرات موی انسان شده است.
میانمار در خصوص صادرات موی انسان بین دیگر کشورها شناخته شده تر است، این کشور صنعت صادرات موی چند صد میلیون دلار را دارا می باشد و سال ۲۰۱۷ حدود ۶٫۲ میلیون دلار مو صادر کرد.
براساس گزارش سازمان ملل ، سال ۲۰۱۰ میزان صادرات مو چهار برابر افزایش داشته است.
آساق*۲۷۴*۶۱۲۵**۱۶۰۰

انتهای پیام /*

قتل نوجوان ۱۷ ساله

ماجرای اولین پرونده جنایی در ساعت ۱۹:۲۰ شب جمعه گذشته در روستای کلاته برفی مشهد هنگامی رخ داد که فردی با برادرزاده اش در حالی روبه رو شد که هر دو سوار موتورسیکلت بودند. آن‌ها اختلاف کهنه‌ای داشتند و از یکدیگر دلخور بودند، بنابراین با موتورسیکلت به سمت یکدیگر حرکت کردند که گویی قصد تصادف دارند. در همین حال عمو سیلی به گوش برادرزاده اش نواخت که این ماجرا جرقه یک نزاع مرگبار شد. برادرزاده به منزل رفت و موضوع درگیری اش را برای پدر و برادرش بازگو کرد.

آن‌ها که از این رفتار به شدت عصبانی شده بودند با چماق و چاقو به سوی منزل «عمو» رفتند.

گزارش خراسان حاکی است، دقایقی بعد «عمو» با دیدن برادر و برادرزاده هایش که خشمگین بودند بلافاصله به همراه پسر ۱۷ ساله اش (محمد) از منزل بیرون آمد و بدین ترتیب نزاعی خونین بین آن‌ها شروع شد. در این میان به گفته شاهدان در حالی «حمید» ضربه چاقو را به قفسه سینه محمد (نوجوان ۱۷ ساله) فرود آورد که «احمد» (یکی دیگر از عاملان نزاع) او را از پشت سر گرفته بود!

با مرگ نوجوان ۱۷ ساله که به مرکز درمانی شهید طالقانی مشهد منتقل شده بود، مراتب به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در بیمارستان، بررسی‌ها در این باره ادامه یافت. با دستور مقام قضایی، کارآگاهان، منزل عاملان نزاع را مورد بازرسی قرار دادند، اما همه آن‌ها به همراه حمید ۱۸ ساله و احمد از محل گریخته بودند. تحقیقات بیشتر با سرنخ‌های موجود برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

 

جوانان بریتانیایی ترجیح می‌دهند که پس از مرگ جسدشان تبدیل به خاکستر شود و در گذر زمان به الماس تغییر شکل دهند.

ایده‌ای برای پس از مرگبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجودی که افراد بالای ۵۵ سال کمتر به مرگ فکر می‌کنند اکنون جوانان زیر ۲۵ سال بریتانیایی ترجیح می‌دهند که برای پس از مرگشان مراسمی داشته و از جسدشان یادبود‌هایی بر جا بماند؛ به‌طور مثال تبدیل به یک انگشتر الماس و یا دیسک‌های فشرده شوند.

به عقیده محققان، نسل خود مختار امروزی بیشتر خود را برای مرگ آماده کرده و برای پس از مرگ برنامه‌ریزی دارند.

بیشتر این جوانان حتی برای شکل سنگ قبر‌ها و یادبود‌های مرگشان نیز برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

 

 

مرد ورشکسته پس از قتل همسرش ۷ ساعت بالای سر جسدش نشست تا صبح شود.

جنایت سحرگاهی مرد ورشکستهبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۸ دی مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن ۳۶ ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند.

به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس سجاد منافی آذر به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه قدیمی در خیابان مجاهدین اسلام شدند. خانه‌ای دو طبقه و قدیمی که طبقه دوم آن محل جنایت بود. با ورود به خانه با جسد زن ۳۶ ساله در حالی که آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شد در اتاق پذیرایی مواجه شدند.

کیوان، همسر مقتول که در تماس با پلیس راز این جنایت را برملا کرده بود در تحقیقات گفت: در بازار دو مغازه لوازم آرایشی و صنایع دستی داشتم، اما بعد از مدتی ورشکست شدم و همین موضوع آغازی برای اختلافات بین من و همسرم شد.

او ادامه داد: دیشب پسر دو سال و نیمه‌ام طبقه پایین نزد پدر و مادرم بود. ساعت یک بامداد سر مسائل مالی با همسرم بحثم شد و این درگیری بالا گرفت. یک لحظه از روی عصبانیت دستم را روی گردنش گذاشتم و فشار دادم. به خودم که آمدم دیدم نفس نمی‌کشد، تازه آن موقع بود که متوجه شدم چه اشتباهی کرده‌ام. از ساعت یک تا ۸ صبح بالای جسد همسرم بودم و بعد از آن با پلیس تماس گرفتم. مأموران کلانتری هم راهی خانه شده و با دیدن جسد و تأیید موضوع مرا بازداشت کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم ۴۶ ساله را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*