اخبار علمی/ آب سبزیجات و خواص شگفت انگیز آن/ ساخت کرمی خانگی برای از بین بردن چین و چروک/

 آب سبزیجات و خواص شگفت انگیز آن

آب سبزیجات خواص بسیار زیادی دارد که باید آن را در رژیم غذایی جای داد؛ استفاده از سبزیجات راهی عالی برای سم زدایی بدن است، اگر تاکنون غذا‌های ناسالم زیادی خورده‌اید، یا حتی سیگار کشیده‌اید، مدتی آب سبزیجات بنوشید؛ نوشیدن آب سبزیجات راه حلی عالی برای خلاص شدن از شر تمام سموم است، آب درون سبزیجات و آنتی اکسیدان‌هایش، به شستشن تمام سموم از بدن و پر انرژی نگاه داشتن شما  کمک می‌کند.

درمانی خانگی برای از بین بردن چین و چروک صورت/نوشیدنی مفید برای دفع سموم بدن/عمل آب مرواید چگونه است؟

 

ساخت کرمی خانگی برای از بین بردن چین و چروک

چین و چروک صورتی عاملی است که به سراغ اکثر افراد می‌رود و برایشان دغدغه است؛ برای رهایی از این چین و چروک راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توان از آن بهره برد، یکی از راهکارها استفاده از زرده تخم مرغ، روغن زیتون، :سرکه و شکر است، برای تهیه این ماسک ابتدا زرده تخم مرغ را به حدی هم بزنید تا کاملا سفید شود، سپس شکر و سرکه را به آن اضافه می‌کنید و هم می‌زنید سپس روغن را به مخلوط اضافه کنید تا غلیظ شود،  این کرم برای رفع چین و چروک و طراوت پوست استفاده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

درمان ترک پاشنه پا با استفاده از زردچوبه

پاشنه‌های ترک خورده نه تنها وادارتان می‌کنند آن‌ها را تمام مدت پوشیده نگه دارید بلکه دردناک هم می‌شوند؛ برای کمک به درمان این ترک‌ها، زردچوبه را امتحان کنید، خاصیت ضد التهابی زردچوبه، درد ترک‌ها را تسکین می‌دهد و خاصیت ضد میکروبی آن، نقش اصلی را در جلوگیری از هر گونه عفونت قارچی دارد.

یک دوم قاشق غذاخوری پودر زردچوبه و کمی روغن نارگیل یا روغن زیتون را ترکیب کنید و خمیر حاصل را روی ترک‌های پاشنه‌تان بگذارید و جوراب بپوشید؛ بگذارید در طول شب بماند و صبح روز بعد با آب گرم و صابون ملایم بشویید، این کار را روزی یک بار انجام دهید تا کاملا ترک پاشنه از بین رود.

فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای/جوش صوزت‌تان را با این میوه ترش از بین ببرید/راهی ساده برای کاهش درد دندان

راهی ساده برای کاهش درد دندان

دندان درد یک نوع درد ضرباندار غیر قابل تحمل است که در اطراف فک ایجاد می‌شود؛ برای رفع این دندان درد راهکارهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان این درد را کاهش داد، یکی از راهکارها استفاده از زنجبیل است؛ مقداری پودر زنجبیل یا محلول غلیظ آن با آب را روی محل درد بگذارید، همچنین برای کاهش درد می‌توانید یک تکه پنبه آغشته به سرکه را روی دندان دردناک بگذارید تا درد کاهش یابد،  برای درد دندان کودکی که تازه دندان درآورده است، مقداری عسل به لثه‌ها بزنید سپس آن را ماساژ دهید.

فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای/جوش صوزت‌تان را با این میوه ترش از بین ببرید/راهی ساده برای کاهش درد دندان

سیب و خواص مفید آن

سیب یکی از میوه‌های مفیدی است که در تمام فصول سال می‌توان از آن بهره برد، سیب یکی از بهترین میوه‌ها برای مقابله با چاقی است، توصیه می‌شود هر روز قبل از صبحانه یک عدد سیب میل کنید تا وزنتان کاهش یابد، همچنین برای مقابله با دیابت و درمان آلزایمر، کاهش کلسترول بد، کاهش خطر سرطان، کاهش ریسک حملات قلبی و تقویت سلامت مغز و اعصاب، سیب توصیه می‌شود.

فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای/جوش صوزت‌تان را با این میوه ترش از بین ببرید/راهی ساده برای کاهش درد دندان

تاثیر لیمو ترش بر درمان جوش صورت

مصرف لیمو ترش چه به صورت خوراکی و چه استفاده روی پوست نه تنها باعث درمان جوش‌های چربی و زیرپوستی می‌شود بلکه روشن شدن پوست را هم به دنبال دارد؛ هر روز یک عدد لیمو ترش را از وسط دونیم و به همراه تمام وعده‌های غذایی و همراه با آب میل کنید، این عمل به هضم غذا و تصفیه خون کمک می‌کند، برای استفاده از لیمو روی پوست صورت هیچ فشاری به پوست وارد نکنید، لیمو را بر روی پوست ماساژ دهید و چند دقیقه بعد پوست را بشویید، این عمل باعث از بین رفتن محیط آلوده‌ای که باکتری‌های سطح پوست برای زندگی استفاده می‌کنند، خواهد شد.

فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای/جوش صوزت‌تان را با این میوه ترش از بین ببرید/راهی ساده برای کاهش درد دندان

  فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای

برنج قهوه‌ای از موادی تشکیل شده است که به  تنظیم فشار خون بدن کمک شایانی می‌کند؛ برنج قهوه‌ای یکی از منابع مهم منیزیم به شمار می‌آید؛ همانطور که می‌دانید منیزیم نقش‌های مختلفی در بدن دارد، یکی از نقش‌های آن تنظیم فشار خون است، اگر مبتلا به افزایش فشار خون هستید از برنج قهوه‌ای در برنامه غذایی خود استقبال کنید.

فواید شگفت انگیز برنج قهوه‌‎ای/جوش صوزت‌تان را با این میوه ترش از بین ببرید/راهی ساده برای کاهش درد دندان

بهبود روند رشد مغز نوزاد با مصرف تخم مرغ

طبق نتایج محققان، تغذیه نوزادان با تخم مرغ مواد مغذی مورد نیاز برای مغز بهتر را برایشان فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محققان دانشگاه واشنگتن دریافتند نوزادانی که با آغاز ۶ ماهگی با تخم مرغ تغذیه شدند دارای غلظت بسیار بالا کولین، سایر نشانگرهای زیستی در مسیر کولین، و اسید داکوزاگزازنئیک (DHA) در خون شان بودند.

کولین (ماده مغذی ای که همچون ویتامین B عمل می کند) و DHA (اسیدچرب امگا۳ که به عنوان مولفه ساختاری مغز عملی می کند) نقشی اساسی در رشد و عملکرد مغز نوزاد ایفاء می کنند.

محققان به نوزادان ۶ تا ۹ ماهه به مدت ۶ ماه هر روز یک تخم مرغ دادند و آنها را با گروه کنترل که هیچ تخم مرغی دریافت نکرده بودند مقایسه کردند.

نتایج نشان داد دادن زودهنگام تخم مرغ به شکل قابل توجهی موجب بهبود رشد در بین نوزادانی شد که از ابتدای شش ماهگی با تخم مرغ تغذیه شده بودند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*