حوادث

یک مرد در اقدامی هولناک همسرش را به شکل فجیعی به قتل رساند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد افغان وقتی دریافت همسر بریتانیایی‌اش راز او را فهمیده در اقدامی هولناک او و مادرش را به شکل فجیعی به قتل رساند.

به‌گزارش دیلی میل، متهم «تارین جانباز» ۲۱ ساله که در افغانستان زن و ۳ فرزند داشت پس از مهاجرت به بریتانیا با یک زن بریتانیایی ازدواج کرد. اما مدتی بعد همسر بریتانیایی وی به راز شوهرش پی برد و تصمیم به جدایی از او گرفت، اما «تارین» قصد جانش را کرد.

گزارش‌های پلیس اسکاتلندیارد نشان می‌دهد اجساد «اودس رانه» ۲۲ ساله و مادرش «خائولا» ۴۹ ساله در خانه‌شان واقع در غرب میدلندز پیدا شده است.

 

 

 

مهلت بخشودگی ۲ برابری جرائم معوقه رانندگی تا ۳۰ آذر

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مهلت بخشودگی ۲ برابری جرائم معوقه رانندگی تا ۳۰ آذر است.

مهلت بخشودگی ۲ برابری جرائم معوقه رانندگی تا ۳۰ آذر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مهلت بخشودگی دو برابری جرائم معوقه رانندگی تا ۳۰ آذر است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: این زمان تمدید نخواهد شد.

به گفته جهانی این جرائم مربوط به جرائم تا پایان سال ۹۶ است.

 

 

 

مردی که به خاطر دخالت‌های اقوامش در اقدامی هولناک همسر باردارش را به قتل رسانده بود با پای خود به اداره پلیس رفت.

عروس بارداری که قربانی دخالت‌های فامیل شوهر شدبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان که به خاطر دخالت‌های بیجای پدر و مادرش در اقدامی هولناک همسر باردارش را به قتل رسانده بود با پای خود به اداره پلیس رفت.

شامگاه بیست وسوم آذر به‌دنبال اعلام خبر مرگ مشکوک زن بارداری به نام سارا ۲۷ ساله در بیمارستان، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد.

با شروع بررسی‌ها مشخص شد این زن بر اثر خفگی به قتل رسیده است. خیلی زود بازپرس کشیک قتل به خانه سارا در ولد آباد کرج رفت و در نخستین بازجویی‌ها مشخص شد این زن که ۸ ماهه باردار بود پس از درگیری شدید با همسرش از سوی وی به قتل رسیده است.

ساعتی پس از اعلام فوت زن جوان و جنین ۸ ماهه‌اش، شوهر وی خودش را به پلیس معرفی کرد. مهرداد ۳۲ ساله در بازجویی‌ها ضمن اعتراف صریح به قتل همسرش گفت: من و سارا دو سال قبل ازدواج کردیم، اما بیشتر اوقات با هم اختلاف داشتیم تا اینکه شب حادثه آنقدر عصبانی شدم که خون مقابل چشمانم را گرفت و با گره زدن روسری دور گردنش او را خفه کردم. به دنبال اعتراف‌های تکان دهنده مهرداد، او به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

 

 

یک توریست به خاطر همراه داشتن روغن حشیش به بیش از ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

حبس یک توریست به خاطر همراه داشتن روغن حشیشبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، توریست انگلیسی به خاطر همراه داشتن روغن حشیش در اندونزی به بیش از ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

به گزارش میرر، متهم «هولمز پایپ» ۴۵ ساله پس از دستگیری مدعی شده که بی گناه است و این روغن را تنها برای درمان درد‌های آرتریت خود استفاده کرده است.

«هولمز» اهل کورنوال بوده و در تصاویر منتشر شده پلیس اندونزی در کنار قاچاقچیان دیگری دیده می‌شود که حکم اعدام برایشان صادر شده است.

این متهم در این باره به خبرنگاران گفت: هرگز تصور نمی‌کردم که حمل روغن حشیش می‌تواند تا این حد خطرساز باشد. وی قوانین کشور اندونزی را بسیار خشن و بی رحمانه توصیف کرد که به دور از عدالت است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*