آخرین خبر :

نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی که با استقبال خوب مردم این استان همراه بود شامگاه شنبه ۲۴ آذر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان به کار خود پایان داد.

نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

ناصر نبی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۴ آذرماه جاری برای بازدید عموم دایر بود.

وی با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی کتب ارائه شده در نمایشگاه خبر داد و گفت: ۱۰ درصد تخفیف توسط ناشران و ۲۰ درصد از طریق تخفیف بن به خریداران ارائه می‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ۶۰ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک، کمک آموزشی، دانشگاهی، علمی، تاریخ، زبان و حقوق در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این کتب در قالب ۱۱۶ غرفه به مردم ارائه شد.

 وی از همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور و اتحادیه ناشران ایران در برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۹۰ میلیون تومان یارانه کتاب در این نمایشگاه به خریداران عرضه  شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی غرفه ایثار و شهادت در  طول برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: در این غرفه از نویسندگان حوزه دفاع مقدس دعوت و جلساتی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

وی به اختصاص دو غرفه به حوزه کودک و خبرنگاران خبر داد و گفت: شب‌های فرهنگی شهرستان‌های طبس در ١٩ آذر، فردوس در ٢� آذر و قاین در ٢٢ آذر در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی برگزار شد که در این نمایشگاه به معرفی فرهنگ عامه شهرستان‌ها، تاریخ و شعرخوانی پرداخته شد.

نبی‌زاده برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی، شبی با دکتر راشدمحصل، جشن امضا و شب شعر، شبی با دکتر پورشافعی، شبی با دکتر بهنام فر، کارگاه آموزشی استفاده بهینه از فضای مجازی را از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: کتاب‌ها و پژوهش‌هایی که درباره خراسان جنوبی انجام شده است در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دارنده کارت‌های خرید کتاب نمایشگاه دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می‌تواند از طریق عابر بانک (ATM)‌های بانک شهر در کل کشور با کسر ۲۰ درصد یارانه مبلغ خود را دریافت کنند و یا از طریق دستگاه‌های کارتخوان (POS) کتاب فروشی‌های طرح همراه نمایشگاه کتاب شامل پاتوق کتاب، شهر کتاب، قهستان و سیمرغ  اقدام به خرید کتاب کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*