چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

دانش آموز دبیرستان دانش کوش بیرجند به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دعوت شد

 امیدرضا نوروزی دانش آموز دبیرستان دانش کوش بیرجند از سوی فدراسیون والبیال کشور به اردوی انتخابی تیم ملی نونهالان کشور دعوت شد
علاوه بر این دانش آموز پنج بازیکن دختر و پسر مستعد استان از سوی ارزیابان فدراسیون والیبال، جهت حضور در اولین مرحله ی تست تیم ملی نونهالان انتخاب شدند.

با توجه به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و حضور سه تیم والیبال از استان در رشته ساحلی پسران و سالنی دختران و پسران شش بازیکن از خراسان جنوبی، در اولین مرحله ی تست تیم ملی نونهالان حضور خواهند داشت.

سینا رجبی، امیدرضا نوروزی، ماریا خالدی، زهرا زارعی، فاطمه مومن زاده و نیایش کیانی در این رشته توسط ارزیابان فدراسیون والیبال انتخاب شدند.

شایان ذکر است در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر والیبال کشور، تیم والیبال ساحلی مقام نهم، والیبال سالنی دختران مقام پنجم و والیبال سالنی پسران نیز بدون کسب رتبه ای، این دوره از مسابقات را به پایان رساندند.

 

پایان دور یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دولت در بیرجند

سرپرست فنی مسابقات فوتسال کارمندان دولت در شهرستان بیرجند گفت: رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی فوتسال کارمندان دولت برگزار شد.

دادگر افزود: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دولت با برتری تیم‌های همیاری شهرداری ها، علوم پزشکی ب.، صداوسیما و راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی افزود: ادامه این دوره از رقابت‌ها شنبه یکم دی ماه سال جاری به میزبانی سالن شهیدین قاسمی برگزار خواهدشد.

وی گفت: در ادامه مسابقات علوم پزشکی الف با راهداری و امور حمل و نقل جاده ای، آموزش و پرورش با
صدا و سیما، استانداری با علوم پزشکی (ب) و ورزش و جوانان با همیاری شهرداری ها به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

 

 

 

 

رئیس هیات هندبال شهرستان قاین گفت: به همت تربیت بدنی آموزشگاهها و همکاری هیات هندبال شهرستان مسابقات هندبال دختران دانش آموز این شهرستان برگزار شد

جواد صادقی  افزود: این رقابت‌های با حضور ۵ تیم در مقطع متوسطه دوم برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پژوهش، شاهد ام ابی‌ها و هنرستان حکمت به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

 

مسابقات دو و میدانی دانش آموز قاین برگزار شد

رئیس هیات دو ومیدانی شهرستان قاین گفت: از سوی تربیت بدنی آموزشگاهها و همکاری هیات دو ومیدانی شهرستان مسابقات دو و میدانی دانش آموزی پسران آموزشگاه های قاین برگزار شد.
مسعود شریعتی فر افزود: این رقابت ها در مقطع تحصیلی متوسطه دوم با شرکت بیش از ۳۰ دانش آموز در پیست دو و میدانی شهید امین زاده برگزار شد.
در پایان مسابقات از برترین ها با لوح ومدال تجلیل گردید.

 

 

دوره مبانی جستجو در کوهستان در بیرجند برگزار می شود

به منظور ارتقا سطح علمی وفنی کوهنوردان دوره مبانی جستجو در کوهستان دربیرجند برگزار می شود.

این دوره به مدت ۲ روز  به صورت عملی و تئوری در روزهای ۲۰ و ۲۱ دی از سوی هیات کوهنوردی بیرجند برگزار می شود

 

 

کاراته کای خراسان جنوبی عضو تیم پارس آمود تهران شد
کاراته کای خراسان جنوبی با تیم پارس آمود تهران قرارداد بست و به عنوان بازیکن این تیم در رقابت های لیگ برتر کاراته آزاد بانوان کشور حضور خواهد داشت.
زهراسادات بنائی که اخیرا در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز در جایگاه قهرمانی ایستاده است با قراردادی ۴ ماهه به عضویت این باشگاه پایتخت در آمده است.

 

 

 

 

 اردوی نهایی برگزیدگان اسکواش کشور به سرپرستی محمدرضا خراشادیزاده مربی بیرجندی از روز گذشته تا ۲۹ آذر به میزبانی شهر بیرجند برگزار می شود.

۲۴ استعداد برگزیده اسکواش کشور پس از ارزیابی در این اردو انتخاب و عضو ثابت نخستین تیم ملی پسران نونهال ایران در اسکواش می شوند.

فرزاد حق خواه، حسین محسن زاده و سید امیر مهدی خراشادیزاده از خراسان جنوبی  در این اردو حضور دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*