آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

فردوس میزبان مسابقات کشتی نوجوانان خراسان جنوبی

رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت:رقابت‌های کشتی نوجوانان استان به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود

 

سروری افزود: رقابت‌های کشتی پسر استان در رده سنی نوجوانان در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود
این رقابت‌ها بیست و نهم لغایت سی ام آذر ماه سال جاری به میزبانی مجتمع ورزشی شهید درخشان این شهر برگزار خواهدشد.

 

 

اولین دوره مسابقه تیراندازی بیماران اوتیسم در خراسان جنوبی برگزار شد
برای نخستین‌بار در کشور مسابقات تیراندازی با کمان ویژه بیماران اوتیسم در شهرستان سرایان برگزار شد

در این رویداد ورزشی نمادین و آزمایشی تعداد ۵ بیمار اوتیسم سرایان از مسافت ۱۰ متری سیبل رقابت‌ها را نشانه رفتند در حالیکه مسافت استاندارد این مسابقات ۱۸ متر است.

گفتنی است؛ پیش از این  مسابقات  تیراندازی با کمان در بین جانبازان و ایثارگران و معلولان جسمی حرکتی برگزار می‌شد، ولی این‌ بار برای نخستین‌بار رقابت ورزشی در جامعه اوتیسم برگزار شد

براساس اخبار رسیده فیلم این مسابقات تیراندازی با کمان ویژه بیماران اوتیسم توسط هیت تیراندازی با کمان خراسان‌جنوبی به فدراسیون ارسال شده تا در اختیار فدراسیون جهانی این رشته قرار گیرد تا به نام شهرستان سرایان به ثبت برسد.

 

همایش استعدادیابی بدمینتون در خراسان جنوبی برگزار شد

همایش استعدادیابی بدمینتون با اجرای طرح شاتل تایم اسیایی باحضور مربیان قاین و بیرجند برگزار شد

این همایش با حضور علی آبادی و بهرامی از مربیان این رشته در مدت ۲ روز در دبستان پسرانه مصباح برگزار شد گفتنی است دوشنبه ها و چهارشنبه ها طرح استعدادیابی این رشته در سالن عفاف برگزار میشود.

 

مسابقات والیبال گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد

 

مسابقات والیبال دانشجویی گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو انتخابی تیم های دانشگاه در دو گروه آقایان و بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

در این مسابقات در گروه بانوان ۵ تیم شرکت کننده به صورت دو حذفی به رقابت پرداختند و در گروه آقایان نیز ۴ تیم به صورت دوره ای با هم رقابت کردند و در نهایت تیم کاکتوس با کسب ۵ امتیاز به مقام نخست و تیم تربیت بدنی ۹۵ با کسب ۴ امتیاز به مقام دوم این مسابقات دست یافتند.

 

 

قاین میزبان ورزشکاران هیات پهلوانی خراسان جنوبی
زورخانه شیرخدا شهرستان قاین میزبان رئیس واعضای هیات پهلوانی خراسان جنوبی بود. در این مراسم
قمری رئیس هیات پهلوانی وزورخانه ای خراسان جنوبی به همراه اعضای این هیات با ورزشکاران زورخانه شیر خدا دیدار کردند و به اجرای ورزش پهلوانی پرداختند.
دراین مراسم قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،پرویز تقی زاده رئیس هیات ورزش پهلوانی شهرستان قاین، سنگکی رئیس هیات ورزش پهلوانی بیرجند، مدیریت زورخانه های ذوالفقار اسفشاد،امام علی تقاب ،ولیعصر حاجی اباد بیرجند، زورخانه شیر خدا قاین، جمعی پیشکسوتان و ورزشکاران حضور داشتند.

 

 

 

آموزش و پرورش قهرمان مسابقات بدمینون ادارت خراسان جنوبی شد
تیم بدمینتون اموزش وپروش خراسان جنوبی در دو بخش زنان و مردان قهرمان مسابقات بدمینتون ادارات خراسان جنوبی شد

مسابقات کارمندان دولت در رشته بدمینتون مردان با ۸ تیم و ۱۰۲ مسابقه برگزار شد که در پایان مسابقات تیم آموزش پرورش مقام اول را کسب کردو تیم سازمان تامین اجتماعی مقام دوم و تیم دانشگاه بیرجند سوم شد و تیم شهرداری مقام چهارم این مسابقات را بدست آورد

در بخش زنان نیز این مسابقات با حضور ۹ تیم برگزارشد و پس از ۱۲۴مسابقه در پایان  تیم آموزش پرورش قهرمان شد و تیم دانشگاه بیرجند و تیم همیاری شهرداری مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*