آخرین خبر :

چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

قهرمانان مسابقات دوی صحرا نوردی خراسان جنوبی مشخص شدند

مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آقایان و بانوان استان خراسان‌جنوبی انتخابی مسابقات کشوری با معرفی برترین‌ها پایان یافت. در این مسابقات ابراهیم عظیمی از درمیان در بخش انفرادی نوجوانان پسر بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، مهدی احمدی از درمیان و رسول موسوی از بیرجند مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند، محمدرضا احمدآبادی از درمیان قهرمان رده جوانان شد، قاسم رنجبر از فردوس و یحیی سالاری از درمیان حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

جواد شاهزهی از سربیشه سکونشین رده بزرگسالان مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی خراسان‌جنوبی شد، محمدرضا محمدپور از سربیشه به نایب‌قهرمانی رسید و مسعود شریعتی‌فر از قاین در جایگاه سوم رقابت‌ها ایستاد.

در این مسابقات در قسمت تیمی تیم دوی صحرانوردی شهرستان درمیان در رده سنی نوجوانان قهرمان شد و شهرستان‌های سربیشه و بیرجند رتبه‌های دوم و سوم تیمی را کسب کردند، در رده سنی جوانان تیم‌های درمیان، فردوس و قاین حائز رتبه اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های سربیشه، قاین و فردوس مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات دوی صحرانوردی رده سنی دختران نوجوان خراسان‌جنوبی زهره پریشان از قاین قهرمان شد، زهرا مودی از سربیشه و بیتا حاجی‌آبادی از سربیشه حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند و در رده سنی جوانان نیز زهرا پریشان از قاین به مقام قهرمانی دست یافت و ورزشکار دیگری حائز رتبه‌های بعدی نشد.

هاجر راضی از بیرجند بر سکوی نخست رده سنی بانوان بزرگسال استان قرار گرفت، زکیه چوپانی از قاین نایب‌قهرمان شد و فاطمه عبداللهی از قاین به مقام سوم رسید.

در بخش تیمی مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی بانوان خراسان‌جنوبی شهرستان‌های سربیشه و قاین رتبه‌های اول و دوم رده سنی نوجوانان را کسب کردند. در رده سنی جوانان نیز تیم شهرستان قاین حائز رتبه نخست شد و در بخش بزرگسالان شهرستان‌های قاین و بیرجند به مقام اول و دوم دست‌یافتند.

گفتنی است، نفرات برتر هر رده‌ سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی آقایان و بانوان خراسان‌جنوبی به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند.

 

 

 

آموزش‌وپرورش قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی شد

نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیمی پینگ‌پنگ کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع) با حضور ۱۵۰ مربی، سرپرست، ورزشکار و داور در قالب ۲۳ تیم در هشت گروه به‌صورت دوره‌ای به میزبانی بیرجند برگزار شد.

تنیسورهای اداره کل آموزش‌وپرورش متشکل از سیدحسین حسینی، محسن رمضانی درح، حمیدرضا طاهری، علیرضا محمدزاده با مربیگری، حسن سیارفرد و سرپرستی محمد صفری بر سکوی قهرمانی این رویداد ورزشی قرار گرفتند.

تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با ترکیب حمیدرضا عنانی، رضا اشتری، مصطفی سیرجانی، محمد یوسف‌مقدم با مربیگری علی ایوبی مقام دوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم‌ پینگ‌پنگ‌ شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی متشکل از محمدرضا عباسی، محمدرضا ریسباف، محمدابراهیم فلاح، سعید یعقوبی با مربیگری محمدرضا عباسی و تنیسورهای شرکت گاز استان با ترکیب هادی ژاله، حمیدرضا سفیدروز، محمدمهدی بحری، سیامک سیدکابلی با مربیگری و سرپرستی مصطفی ابراهیم‌آبادی به مقام سوم مشترک رسیدند.

 

 

 

همایش غار پیمایی به مناسبت روز قاین
همزمان با ۲۳ آذرماه روز قاین همایش غار پیمایی با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد

این همایش به همت باشگاه بزرگمهرقاینی باحضور ۴۳ نفر درارتفاعات غارفارس وباهمکاری نمایندگی ورزش وجوانان خضری باموفقیت انجام شد.
غارفارس در۶۹ کیلومتری شهرستان قائن و ۹کیلومتری شهرخضری واقع شده است.

 

ورزشکار خراسان جنوبی مقام سوم مسابقات دارت کشور را کسب کرد

رئیس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی گفت: زهرا رجبی در دومین مرحله از مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور که با حضور ۴۷ ورزشکار به میزبانی مجموعه نقش جهان اصفهان برگزار شد، موفق به کسب سکوی سومی مشترک شد.

وی افزود: نماینده استان پس از فاطمه صفی، مهشاد عوض زاده و فاطمه کریمی سکو سوم مشترک را کسب کرد

 

 

 

رئیس هیأت ووشو خراسان جنوبی گفت :سمیه فلاحی نسب تنها بانوی رزمی کار استان که در تیم لیگ برتری ووشو استان کردستان عضویت دارد، در مسابقات لیگ برتر ووشو کشور به یک برد در مقابل نماینده کرمانشاه دست یافت.

خرمشاد افزود : فلاحی نسب در بازی دوم مقابل زینب آورند که یک دوره عنوان نایب قهرمانی تیم ملی در وزن ۴۸، یک سومی در وزن ۵۲ در سال گذشته و عنوان سومی در وزن ۴۸ کیلوگرم ووشو امسال را در کارنامه داشت قرار گرفت، که علی رغم بازی خوبی که از خود نشان داد ، در نهایت بازی را به حریف ملی پوش خود واگذار کرد.

 

۶۲ نفر در مسابقات دارت شهرستان فردوس که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد ، شرکت کردند.

سرپرست هیات انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس گفت :  یک دوره مسابقات دارت ویژه آقایان، در محل مجموعه علمی، تفریحی عمادنظام برگزار شد.

پیردنیا افزود :  در این دوره از مسابقات، اقایان علی داوودیان، روح الله مهرابیان و ابوالفضل پسندیده به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*