چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

مسئول کمیته فنی هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان جنوبی گفت:تیم موتور کراس استان به مسابقات کشوری المپیاد ورزشی نخبگان کشور که هفتم تا نهم آذر ماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود،اعزام شد.

خانی افزود: محمد سینا داشگر و سجاد جوزانی در کلاس ۶۵ سی سی، محمد جواد میرزایی در کلاس ۱۵۰ سی سی، امیر حسین جمال، امیر حسین حمامی و امیر حسین جوادی در کلاس ۲۵۰ سی سی به مربیگری محمد خانی و سرپرستی مجتبی داشگر در این رقابت ها نمایندگان استان خواهند بود.

 

چهار بازیکن والیبال خراسان جنوبی به فدراسیون والیبال دعوت شدند

رییس هیأت والیبال خراسان جنوبی از دعوت چهار بازیکن دختر والیبالیست خراسان جنوبی به کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال خبر داد.

وی گفت: ماریا خالدی، فاطمه مؤمن زاده، زهرا زارعی و نیایش کیانی چهار بازیکن استان هستند که به تهران دعوت شده اند

برگزاری مسابقات گلف آزاد به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت

رییس هیأت گلف خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات گلف استانی به مناسبت هفته وحدت خبرداد.
مریم بهدانی افزود: این دوره از رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی آزاد برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۲۰ نفر در زمین اختصاصی گلف واقع در مجموعه ورزشی غدیر برگزار گردید ، گلف بازان استان در ۱۴ پار با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رییس هیات گلف خراسان جنوبی یادآور شد در پایان رقابت ها در بخش بانوان به ترتیب حمیده محمدی، نسترن خزاعی و فاطمه کارگر مقام اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند .
و در بخش آقایان مجید ابوالحسنی، ایمان مشمولی و علی مهرجویان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

 

دومین صعود به قله نایبند همراه با یک حادثـه

در دومین صعود به قله نایبند طبس یکی از کوهنوردان مهمان بنام عباس رضایی دچار عارضه قلبی شد و به رغم تمام تلاش عوامل برنامه اعم از سرپرست برنامه،کادر اجرایی،پرسنل اورژانس هلال احمر جهت احیاء نامبرده به نتیجه نرسید

در این صعود  ۱۲۵ کوهنورد ثحضور داشتند که با توجه به شرایط خاص قله و تعداد کوهنوردان به ۳تیم تقسیم شدند و در ساعت ۲ بامداد روز سوم آذر ماه حرکت به سمت قله آغاز و راس ساعت ۱۰ صبح موفق به فتح قله شدند.

 

 

اعزام کارگران خراسان جنوبی به مسابقات کشوری

رییس هیات کارگران خراسان جنوبی گفت: تیم دارت بانوان و مردان و شنای کارگران مرد خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شدند

ابوالفضل علیزاده بیرجندی افزود: تیم دارت بانوان کارگر استان با حضور خانم ها زهره صائبی، لیلا جلالی مجیدی، ملیحه سالخورد و میترا کاملی به سرپرستی زهره صائبی در این مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

وی افزود: تیم دارت آقایان کارگر استان نیز با حضور آقایان محمدحسین فروتنی، امیر مداح، ایوب بخشایی، مهدی وکیل زاده و رضا محمدی به سرپرستی محمد حسین فروتنی در این مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

وی همچنین گفت: تیم شنای آقایان کارگر استان نیز با حضور  آقایان شهرام اشرفی خراسانی، رامین رحمان پور و میلاد خواجه نژاد به سرپرستی شهرام اشرفی خراسانی در مسابقات کشوری به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*