آخرین خبر :

پیامک


۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۲۱:۲۸:۵۶ خوانده نشده
۲
سلام اجرای طرح عقب نشینی حدفاصل میدان شهدا به سمت پاسداران ما را به یاد شهردار نخعی انداخت احسن وآفرین به این اقدام شما نباید به خاطر چند درخت مضر و بی خاصیت هر روز شاهد ترافیک باشیم منظر اقدام اول مدرس هستیم خداوند به شما خیر بدهد
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۲۱:۲۸:۴۵ خوانده نشده خیر
۳
ضمن تشکر از شهردار پرتلاش بیرجند که در جای جای شهر پروژه های زیربنایی خوبی را در دست اجرا دارند و چهره شهر را متحول نموده اند، از سازمان عمران و بازآفرینی شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری درخواست داریم که در پروژه تعریض خیابان دانشگاه و شهید قرنی، جوی آب وپیاده روی ضلع شمالی خیابان و سه راه ۱۷ شهریور را اصلاح و بازسازی نمایند و نسبت به کاشت درختان جایگزین، ایجاد پارکینگ و فضای سبز اقدام نمایند  تا در مرکز شهر علاوه بر تسهیل در عبور و مرور، چهره خیابان شاهد خیابانی استاندارد و زیبا باشیم.
جمعی از کسبه و شهروندان
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۰:۵۶ خوانده نشده خیر
۴
با سلام
چرا محور سربیشه- بیرجند که قسمتی از جاده ترانزیتی و مهم شرق کشور است و حائز اهمیت ملی و بین المللی است تاکنون دو بانده نشده است؟
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۳:۰۷:۵۶ خوانده نشده خیر
۵
سلام.برخلاف نظر آن همشهری که از صدای هواپیمای جنگی برفراز شهر از قول مردم  وانمود به احساس ترس  داشته باید گفت بر عکس باصدای غرش این جنگنده هم احساس غرور وهم احساس امنیت کردیم.
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۷:۴۷ خوانده نشده خیر
۶
روزنامه محترم بیرجند امروز؛ لطفا درخصوص فرهنگ سازی برای وقف عام از جمله ایجاد پارکینگ، باز شدن معابر عمومی، فضای سبز و… مطالبی در روزنامه چاپ نمایید و با مدیران اداره اوقاف دراین رابطه مصاحبه کنید. وقف یک زمین در شهر راه را برای منافع عمومی باز می کند و ثوابش کمتر از وقف برای امور مذهبی نیست.
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۶:۴۲ خوانده نشده خیر
۷
خیلی جالب است که بنیاد درآمدش از فروش زمینهای بیرجند باشد اما در شهر دیگری سالن ورزشی ۳هزار نفری بسازد.از نماینده مجلس جناب عبادی و رسانه محترم تقاضای پیگیری داریم.
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۹:۲۶:۱۱ خوانده نشده خیر
۸
مدیرکل بنیاد مستضعفان و مدیرکل ورزش و جوانان با توجه به امکانات این دو نهاد لطفا نسبت به احداث سالنی مجهز برای میزبانی مسابقات ملی در مرکز استان که در دسترس همه هم استانی ها هم هست اقدام فرمایید
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۱:۲۳:۴۵ خوانده نشده خیر
۹
سلام.شهردار معزز اگه شخصا در باره زمین ۰۴ مرکز شهر بیرجند برای یک بازار مرکزی وپارکینگ طبقاتی تصمیم گیری نمایند ممنون خواهیم شد.مسولین قبلی که اقدامی ننمودند.باتشکر.شهروند دلسوز.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*